پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و فرمانده سپاه استان

حاج عبدالله اسکندری سالیان دراز در آرزوی شهادت بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و فرمانده سپاه فجر در پی شهادت «عبدالله اسکندری» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس پیامی صادر کردند که در آن آمده است: ایشان سالیان دراز در آرزوی شهادت بود.
کد خبر: ۲۰۴۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ - 30May 2014

حاج عبدالله اسکندری سالیان دراز در آرزوی شهادت بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر استان فارس، شهید حاجعبدالله اسکندری، از سرداران سرافراز دوران دفاع مقدس، پس ازعمری مجاهدت، سرانجام در کسوت مدافع حریم امامت و ولایت، در سوریه، جان خود را فدا کرد.

براساس این گزارش، در پی اعلام و تایید خبر شهادت شهید عبدالله اسکندری، نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر فارس پیامی صادر کردند.

در این پیام مشترک آمده است:

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که در روز عاشورا فرمودند: هَل مِن ذابٍّ یَذُبُّ عَن حَرَمِ رَسُولِالله (ص) (آیا حمایتکنندهای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند) و امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع مینمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بیسر خود را رقم میزنند.

سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین(ع) نوش جان کرد.

مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار میشود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
طه
|
-
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
0
0
السلام عیلک یا اباعبدالله.السلام علیک یاانصارالحسین....
حجت
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
0
شهادتت مبارک
عاقبت به آرزویت رسیدی
گمنام
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
خدا کنه منم بتونم مثل این سردار سرم بالای نیزه بره
نظر شما
پربیننده ها