سردار کمیل کهنسال:

هشت سال دفاع مقدس کانون بیداری و روشنایی است

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه زندگی در عالم بر دو محور خبیث و طیب می‌چرخد، افزود: هشت سال دفاع مقدس کانون بیداری و روشنایی است.
کد خبر: ۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲ - 01June 2014

هشت سال دفاع مقدس کانون بیداری و روشنایی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "کمیل کهنسال" مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدای عملیات بیتالمقدس که در سالن همایش جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت همسران و مادران شهدا به معنی بزرگداشت عاشورا و شهدای کربلا است.

وی با اشاره به اینکه زندگی در عالم بر دو محور خبیث و طیب میچرخد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از خبیثترین انسانهای عالم هستند.

سردار کهنسال با بیان ماهیت استکبار جهانی که در طول دفاع مقدس در مقابل کشور قرار داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر ملت ایران با روی آشکار افراد خبیثی که با قدرت پشت حزب بعث بودند، آشنا هستند.

وی رویارویی ملت ایران در مقابل شقیترین افراد که قصد از بین بردن جمهوری اسلامی را داشتند، معجزه دانست و ادامه داد: وهابیها، تکفیریها و سفلیها همچنان که در سوریه اقدام به کشتار شیعیان میکنند، همین افراد در کربلا با امام حسین(ع) جنگیدند.

وی با بیان اینکه شاهدیم مظلومترین انسانهای جهان حامی ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از اندیشمندان مسیحی در 14 و 15 خرداد ماه برای گرامیداشت ارتحال امام راحل به ایران میآیند.

سردار کهنسال افزود: اگر ظرفیت فراهم شود، شاهد حضور میلیونی افراد سایر کشورها در مراسم ارتحال امام راحل هستیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی کشور را مدیون مادران و پدران شهدا هستیم، اظهار کرد: مادران شهدا به حضرت زینب(س) اقتدا کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر پدران و فرزندان شما خانوادههای شهدا به جبهه نمیرفتند، آبرویی برای کیان کشور نمیماند، افزود: هشت سال دفاع مقدس کانون بیداری و روشنایی است.

سردار کهنسال ایثارگریهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را فعالیتی بنیادین برای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: خدامحوری و توحید در وجود شهدا شعلهور بود.

در این مراسم "مریم جمشیدی" مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با قرائت پیام استاندار مازندران جایگاه شهدا و خانوادههایشان را رفیع دانست.

این مراسم با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای اسلامی، شهرداری ساری، صدا و سیما، جهاد کشاورزی، بنیاد شهید و نیروی انتظامی تجلیل و تکریم از 100 مادر و همسر شهید و نیز پنج مفقودالاثر عملیات بیتالمقدس در سالن همایشهای جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها