امیر شمخانی:

توسعه حضور تروریست‌های داعش در عراق زنگ خطری برای امنیت منطقه است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: توسعه حضور عناصر تروریست داعش و اقدامات خشونت بار آنان در عراق زنگ خطری برای امنیت منطقه بوده و نیازمند توجه و اقدام جدی از سوی دولت‌ها و مجامع بین المللی است.
کد خبر: ۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷ - 11June 2014

توسعه حضور تروریست‌های داعش در عراق زنگ خطری برای امنیت منطقه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با «عدنان محمود» سفیر سوریه در تهران، تبریک انتخاب مجدد بشار اسد به سمت ریاست جمهوری، برگزاری موفق انتخابات آزاد، فراگیر و مردمی در سوریه را پایانی بر بهانههای بحران آفرین در سوریه، تسکین آلام مردم و شکست گروههای تروریستی و حامیان آنها دانست.

وی افزود، سوریه در حقیقت با غلبه بر جبهه استکباری حامی تروریسم، درس بزرگی به آنها داد و در عمل قدرت مقاومت در منطقه را به رخ آنها کشید.

دریابان شمخانی گفت: توسعه حضور عناصر تروریست داعش و اقدامات خشونت بار آنان در عراق زنگ خطری برای امنیت منطقه بوده و نیازمند توجه و اقدام جدی از سوی دولتها و مجامع بین المللی است.

وی تکثیر ویروسی پدیده تروریستم در منطقه را نتیجه سیاستهای غیرمنطقی حامیان آنها دانست و تاکید کرد، تداوم این روند اشتباه موجب خواهد شد حامیان آنها نیز از بحران آفرینی جریان تروریسم متاثر شوند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بازسازی ویرانیهای به جا مانده از حضور دشمنان سوریه و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم را اولویتی مهم دانست و بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از رای و اراده ملت سوریه برای تحقق این هدف تاکید کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ارسال سلاحهای کشنده توسط حامیان غربی تروریستها برای مقابله با عزم و خواست ملت سوریه را یک رسوایی بزرگ دانست و خواستار احترام همه کشورها و گروهها به رای مردم و التزام به قوانین دموکراسی شد.

نظر شما
پربیننده ها