اجرای 34 ويژه برنامه هفته بسیج در ملكشاهی

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از اجرای 34 ويژه برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان ملكشاهي خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ - 22November 2016

اجرای 34 ويژه برنامه هفته بسیج در ملكشاهیبه گزارش دفاع پرس از ایلام  فلاح غلامی فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهي با بیان اینکه در طول هفته بسیج 34 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: هفته بسیج از  30آبان آغاز  و در این روز که با نام »بسیج ، پژواک ندای زینب(س)» نامگذاری شده است برنامه های متنوعی ازجمله مشارکت در راهپیمایی اربعین حسینی و خطبه خوانی حضرت زینب(س) اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه «بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی» عنوان دومین روز هفته بسیج را تشکیل می دهد؛ یادآور شد: حضور نخبگان بسیجی درمدارس برای سخنرانی و تبیین گفتمان انقلابی گری و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های این روز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهي یادآور شد: روز سوم این هفته با عنوان "بسیج، انقلابی گری و پیشرفت" نامگذاری شده که اجرای ورزش محله ای و تبیین گفتمان انقلابی گری از جمله برنامه هایی است که برای این روز درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قطبهای صنایع تبدیلیو اقتصادمقاومتی ، مشاوره به جوانان باحضور کارآفرینان وبرترین های اقتصادمقاومتی و اجرای طرح شبکه روشنگری از برنامه های اجرایی روز چهارم هفته بسیج می باشد ، " بسیج انقلابی گری و کارآفرینی " را عنوانی دانست که برای این روز در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی پنجمین روز هفته بسیج را "بسیج، انقلابی گری و ایثار " بیان کرد و گفت : در این روزبرگزاری یادواره شهدا وبرنامه آبروی محله، جلسه بصیرتی بسیج دانش آموزی وغبار روبی و عطرافشانی مزارشهدای والامقام برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامی همچنین با بیان اینکه روز ششم هفته به نام "بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی " نامگذاری شده است، به برنامه های قابل اجرا در این روز اشاره کرد و گفت:  تجمع سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه و همایش 5آذر از جمله این برنامه ها در روزجمعه  پنجم آذر خواهدبود می باشد.

وی با اشاره به آخرین روز هفته بسیج ، اظهار داشت: این روز که شنبه ششم آذر خواهد بود و تحت عنوان "بسیج، انقلابیگری و مبارزه با فساد واشرافیگری " نامگذاری شده است ؛ نمایشگاه وهمایش مبارزه با اشرافیگری و سركشي از خانواده هاي معظم شاهد از ویژه برنامه های این روز هفته بسیج در ملکشاهی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی سایر برنامه هایی که در طول هفته بسیج اجرا می شوند را شامل؛ اجرای مسابقات محله ای، توزیع بسته های حمایتی به دانش آموزان بی بضاعت، اجرای مسابقات ورزشی، جلسات فرهنگ سبک زندگی اسلامی، ویزیت رایگان و اجرای طرح صالحین عنوان کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار