همایش بزرگ مدافعان حرم در رفسنجان برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان از برگزاری همایش بزرگ مدافعان حرم در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ - 22November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سرهنگ علی سلطانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در رفسنجان با گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل(ره)، اظهار داشت: به فرموده امام راحل(ره) «بسیج لشکر مخلص خدا است» و بسیج همچنان با رویکرد انقلابی فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: بسیج بعد از دفاع مقدس نیز در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و بسیج دانشگاه تربیت، اخلاق و تزکیه و بسیجیان هادیان جامعه اسلامی هستند.

وی در ادامه به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد و افزود: اولین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و ندای زینب(س)»، روز دوم با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی»، روز سوم هفته بسیج با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و پیشرفت»، روز چهارم با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و کارآفرینی»، روز پنجم با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و ایثار»، روز ششم با عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و اقتدار جهانی» و هفتمین روز هفته بسیج به عنوان «بسیج، انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری» نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان خاطرنشان کرد: در ششمین روز از هفته بسیج؛ همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ مدافعان حرم از ساعت ۹ صبح با حضور بسیجیان در مصلای امام‌ خامنه‌ای برگزار می‌شود که سخنران این همایش محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی است.

سلطانی با اشاره به غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سراسر شهرستان در روز پنجشنبه، ادامه داد: نمایشگاهی در زمینه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی در حوزه حضرت رسول (ص) از فردا برگزار می شود که بازدید از آن برای عموم آزاد است.

بسیج باید در رأس همه کارها و مورد توجه تمام اقشار باشد

فرماندار رفسنجان نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج باید در دستگاه‌های اجرایی پررنگ جلوه کند و حضوری پرشور در همایش مدافعان حرم در روز جمعه داشته باشند.

حمید ملانوری تصریح کرد: بسیج شجره طیبه و مقدسی است که امام راحل(ره) برای اقتدار و امنیت کشور در روزهایی که نیاز به حضور همه آحاد مردم داشت پایه‌گذاری کردند.

وی با بیان اینکه اکثر شهدای ما بسیجی بودند که به ندای رهبر لبیک گفتند و جانشان را تقدیم اسلام کردند، ابراز داشت: هفته بسیج یادآور فرهنگ و روحیه بسیجی، یاد امام (ره) و شهدا و جامعه ایثارگری است.

وی تأکید کرد: سازمان بسیج باید در رأس همه کارها و مورد توجه تمام اقشار و گروه‌ها قرار گیرد.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز آرمان امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی تحقق یافته و فضا و رویکرد بسیج به سمت و سویی رفته است که تمام اقشار را فرا گرفته و همه افتخار می‌کنند، بسیجی هستند.

ملانوری با بیان اینکه انقلاب‌هایی که در کشورهای مسلمان ایجاد شده به برکت تشکیلاتی مانند بسیج است، اضافه کرد: حرکت‌هایی که در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و ... آغاز شده، الهام‌ گرفته از حرکت‌های انقلابی بسیجیان است که باید قدر آن را بدانیم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار