سردار مهری خبر داد؛

خراسان رضوی دارای رتبه برتر كاهش تلفات جاده‌ای/ اجرای محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های تردد در مشهد مقدس

ریيس پليس راهور ناجا از كسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در كاهش تلفات و كشته‌های تصادفات خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 29November 2016
خراسان رضوی دارای رتبه برتر كاهش تلفات جاده‌ای/ اجرای محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های تردد در مشهد مقدسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رییس پلیس راهور ناجا در حاشيه برگزاری جلسه قرارگاه امام علی(ع) كه با حضور فرمانده نيروی انتظامی و جمعی از مسئولان و روسای پليس‌های تخصصی در ستاد انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: مشتاقان و عزاداران مرقد مطهر امام رضا(ع) از هفته گذشته در محورهای منتهي به مشهد مقدس با پای پياده و يا در قالب هيئت‌های مذهبي عازم پايتخت معنوی ايران اسلامی شده‌اند تا سوگواری ميليونی بزرگی را در اين شهر مذهبی همزمان با روزهای پايانی صفر برگزار كنند.

وی اظهار داشت: پليس راهور ناجا با اهميت تامين نظم و امنيت سفر و ساماندهی ترافيكی سوگواران عزيز طرح‌ها و تمهيدات ويژه ترافيكی، محدوديت‌هايی را به اجرا گذاشته است كه خوشبختانه با توجه به تراكم ترافيک در جاده‌های منتهی به استان خراسان رضوی و همكاری آگاهانه مردم شاهد برقراری نظم و امنيت كامل در جاده‌ها و شهر مقدس مشهد بوده‌ايم.

سردار مهری عنوان کرد: در شهر مشهد نيز محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های تردد را به اجرا گذاشته و از شهروندان انتظار داريم با خدمتگزاران خود در پليس راهور همكاری لازم را داشته باشند.

ریيس پليس راهور ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه پليس راهور در استان خراسان رضوی با اقدامات گسترده و فعاليت‌های شاخص و همچنين به پشتوانه همكاری‌های مردمی در هفت ماه گذشته رتبه برتر كاهش تلفات و كشته‌های تصادفات رانندگی را كسب كرده كه اين نتيجه ارزشمند حاصل تلاش پليس و همكاری آگاهانه و شايسته مردم بوده است.

وی ابراز اميدواري كرد با همكاری سوگواران روزهای پايان صفر و توسعه اقدامات كنترلی و مراقبتی پليس راهور، خيل ميليونی زائران سوگوار با امنيت كامل از مشهد الرضا(ع) به شهرهای خود بازگردند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها