فرمانده سپاه سید الشهدا(ع):

برخی‌ها به دفاع مقدس شبهه وارد می‌کنند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: امروز اگر برخی‌ها در تاریخ دفاع مقدس شبهه وارد می‌کنند برای این است که این تاریخ را به خوبی بازگو نکردیم لذا تا زمانی که رویدادهای دفاع مقدس را ثبت و ضبط نکنیم، تحریف‌ها در آینده بیشتر از زمان حاضر خواهد بود.
کد خبر: ۲۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ - 19June 2014

برخی‌ها به دفاع مقدس شبهه وارد می‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «علی نصیری» فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در هم اندیشی فرماندهان و مسئولان ادوار شفاهی لشکر۱۰سید الشهداء(ع) که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هر چه از مبداء انقلاب و دفاع مقدس فاصله می گیریم، نسل هایی متولد می شوند که باید بتوانند ذخیره ای مناسب برای ادامه راه انقلاب باشند لذا برای تحقق این امر باید در زمان حاضر از دفاع مقدس آثاری برجای بگذاریم که آنها با استناد به چنین آثاری بتوانند تاریخ دفاع مقدس را به دور از هر گونه تحریفی باز روایی کنند.    

وی با اشاره به اینکه مهم ترین گنجینه برای نسل آتی حماسه دفاع مقدس است، افزود: اگر این اقدام مهم بیان تاریخ دفاع مقدس توسط رزمندگانی که در جبهه ها حضور داشتند به رشته تحریر در نیاید و به کتاب، فیلم و فیلم نامه تبدیل نشود، نسل های آینده مطالب دیگری جایگزین واقعیت ها می کنند به نحوی که به سادگی هم نتوان آن را اصلاح کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) با اظهار اینکه اگر امروز در برابر حوادث بعد از فتح خرمشهر عده ای علامت سئوال می گذارند، ناشی از کم کاری در بیان کامل واقعیات دفاع مقدس است، بیان داشت: بنابر این چنانچه رویدادی به درستی ثبت و ضبط نشود در آینده مورد خدشه واقع می شود لذا موضوع ثبت تاریخ شفاهی از سوی رزمندگان امری ضروری است.

سردار نصیری خاطر نشان کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) چون احساس می کند عقب ماندگی های بسیاری در این حوزه وجود دارد، به همین خطر آمادگی کامل دارد تا در بخش های مختلف جهت رفع این عقب ماندگی ها، تلاش های خود را انجام دهد.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار