ناگفته‌های کربلای 5 از زبان سردار شریعتی در اردبیل/ رونمایی از کتاب شهیدان «نوعی اقدم»

سردار امین شریعتی، فرمانده لشگر 31 عاشورا از ناگفته های عملیات های کربلای 4و5 گفت و از کتاب شهیدان «نوعی اقدم» رونمایی کرد.
کد خبر: ۲۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ - 11January 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، مراسم یادبود شهدای عملیات کربلای 5 و بویژه برادران شهید دکتر سلیم و دکتر سلمان نوعی اقدم در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمع کثیری از خانواده شهدا و رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس اردبیل در حسینیه برادران شهید نوعی اقدم برگزار شد؛ سردار امین شریعتی جانشین سردار شهید مهدی باکری و فرمانده لشگر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس، از ناگفته های عملیات های کربلای 4و5 سخن گفت و اظهار داشت: شهدا در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند که می توان مدیریت جهادی را به بهترین نحو پیاده و اجرا کرد و به سعادت رسید.

سردار شریعتی با بیان اینکه توکل در مکتب شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود آنان را انسانهایی دانست که در اوج معنویت بودند و به مقامی دست یافتند که اولیاء الهی و علمای عظام به مقام آنها غبطه می خورند.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای 5 ادامه و تکمیل کننده عملیات کربلای 4 بود این عملیات را مشت محکم آهنینی دانست که رزمندگان اسلام بر دهان استکبار و نماینده آنها در منطقه- صدام بعثی- زدند.

سردار شریعتی با بیان خاطراتی از برادران شهید سلیم و سلمان نوعی اقدم از شهدای عملیات کربلای 5، پیروزی در این عملیات را مرهون رشادت های شهیدانی چون برادران نوعی اقدم دانست و تأکید کرد: اطاعت پذیری عاشوراییان لشگر 31 عاشورا برگرفته از روحیه معنوی ایجاد شده و فرهنگ برآمده از وجود نازنین شهید مهدی باکری بود و رشادت، اطاعت پذیری و مدیریت جنگ رزمندگان دوران دفاع مقدس به ما می آموزد که می توان با بضاعت کم، اقتصاد مقاومتی را در بهترین سطح پیاده کرد و این تنها راه سعادت جامعه اسلامی و به ویژه ایران اسلامی است.

در ادامه از کتاب «دو طبیب عاشق» مجوعه زندگینامه، خاطرات، وصیت نامه و مکاتبات شهیدان دکتر سلیم و دکتر سلمان نوعی اقدم که به کوشش سید سعید اطهر نیاری و محسن نوعی اقدم جمع آوری و تدوین شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار