علوی در همایش «غزه نماد مقاومت»:

پیش بینی امام خامنه‌ای در نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود/ حساسیت به قضیه فلسطین از خصوصیات یک مسلمان است

وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که پیش‌بینی امام خامنه‌ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محقق شد، پیش‌بینی ایشان در مورد اینکه رژیم صهیونیستی نیز 25 سال بعد از بین خواهد رفت، محقق می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ - 14January 2017
پیش بینی امام خامنه‌ای در نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود/ حساسیت به قضیه فلسطین از خصوصیات یک مسلمان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در هفتمین همایش «غزه نماد مقاومت» که در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است، ضمن تشکر از زهرا مصطفوی که دبیری جمعیت دفاع از ملت فلسطین را برعهده گرفته است، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که غم فراقش این روزها بر دل‌ها سنگینی می‌کند، پرچم دفاع از ملت فلسطین را با بیان بسیار تاثیرگذاری در کتاب «سرگذشت فلسطین» به خوبی برافراشت و حق مطلب را ادا کرد.

وی با بیان اینکه در این همایش باید به ماهیت قضیه فلسطین تاکید کرد، گفت: هدف انگلیسی‌ها از استقرار یهودیان صهیونیست در فلسطین به جای آرژانتین طرحی استعماری و پلید برای شقه کردن جهان اسلام بود؛ زیرا فلسطین محل اتصال در غرب آسیا و شما آفریقا که هر دو مسلمانند، بود.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: استقرار آنها در فلسطین با تعدی، تجاوز، جنایت و کشتار فلسطینیان در دیریاسین و کفرقاسم و ده‌ها مناطق دیگر فلسطین بود؛ به نحوی که ظرف دو سال ۲۰ هزار خانه فلسطینی‌ها با خاک یکسان شد و براساس آمارها ۱۵۰ هزار خانواده یهودی به جای آنها در منازلشان ساکن شدند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها مبارزان فلسطینی را در داخل و خارج فلسطین ترور می‌کنند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها پس از تشکیل حکومت مردمی در غزه، مردم آن را ابتدا محاصره کرده و سپس به آنها حمله کردند؛ صهیونیست‌ها بدون توجه به قطعنامه‌های سازمان ملل به شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند و با بازگشت آوارگان فلسطینی نیز به سرزمینشان مخالف می‌کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امنیت کشورهای مجاور را مثل لبنان و سوریه را نیز تهدید می‌کند، بیان داشت: صهیونیست‌ها به کنوانسیون منع سلاح هسته‌ای بی اعتنایی کردند؛ قدرت‌ها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر و دموکراسی نیز به جای واکنشی تند در برابر این رژیم جنایت‌کار، با شعار «حمایت از خود» از اسرائیل حمایت کردند.

وی سپس با تاکید براینکه امت اسلامی باید به هم بپیوندند و در برابر استکبار مقاومت کنند، گفت: موشه دایان، روز اشغال قدس گفت که امروز انتقام فتح خیبر را از پیامبر اکرم (ص) گرفتیم! اسلام اجازه بی‌اعنتایی به غیر مسلمانان را نمی‌دهد. حساسیت به قضیه فلسطین از خصوصیات یک مسلمان است.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه آموزه‌های اسلام موجب شد، امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کنند، عنوان کرد: امروز شاهد احیای هویت ملت‌های لبنان و فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی هستیم و نام حزب‌الله صهیونیست‌ها را به لرزه می‌افکند؛ اسرائیل هم اکنون به دنبال حفظ موجودیتش است؛ چراکه آنها در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه شکست خورده‌اند.


وزیر اطلاعات در ادامه با اظهار این مطلب که یک سال قضیه قرآن سوزی را راه انداختند تا روز قدس را تحت الشعاع قرار دهند، بیان داشت: یک سال در روز قدس هواپیما ربایی شد تا روز قدس تحت‌تاثیر قرار بگیرد؛ یک‌سال هم قبل از برگزاری روز قدس شایعه ترور رهبر انقلاب را منتشر کردند که نیمه شب شخصی از کویت با بنده تماس گرفت و گفت که خبر شهادت رهبری را رسانه‌های غربی کار می‌کنند، از مقامات مجلس جویا شدیم که چنین خبری نبود و حتی خود مقام معظم رهبری در آن سال شخصا مردم را برای تظاهرات قدس دعوت کردند.

وی با تاکید بر اینکه ملت فلسطین با پرچم امام خمینی (ره) آرمان فلسطین را باز یافته‌اند، اظهار داشت: روند سازش و صلح، فقط مطابق منافع آمریکا و اسرائیل است‌؛ اسرائیل و حامیان آن فقط زبان زور را می‌فهمند؛ زیرا بارها ددمنشی خود را اعلام کرده‌اند.

حجت الاسلام علوی افزود: با اینکه فلسطینی همچنان تحت فشار ترور، کشتار و اسارت هستند، اما در مقابل کارگاه ساخت موشک، هک سایت‌ها و تلفن‌ها توسط فلسطینی‌ها امان اسرائیل را بریده است و امروز در شورای امنیت سازمان ملل که متحدان اسرائیل در آنجا حضور دارند، علیه شهرک‌سازی قطعنامه صادر شد؛‌ ولی با وجود حامیان صهیونیستی این قطعنامه وتو نشد.
 
حجت الاسلام علوی با بیان اینکه وضعیت اسفناکی در کشورهای اسلامی برپاست، افزود: امروز اگرچه وضعیت اسفناکی در کشورهای اسلامی برپاست، اما با پرچم‌داری ایران اسلامی، وحدت در جهان اسلام محقق می‌شود؛ همان‌طور که پیش‌بینی امام خامنه‌ای در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محقق شد، پیش‌بینی ایشان در مورد اینکه اسرائیل نیز ۲۵ سال بعد از بین خواهد رفت، نیز محقق می‌شود. 
 
انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها