سردار شریف:

داعش یک ترقه هم در ایران نمی‌تواند منفجر کند

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف اراده و هوشمندی نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و مردم، داعش حتی نتوانست یک ترقه در کشور ما منفجر کند تا از آن بهره تبلیغاتی ببرد.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار رمضان شریف در جمع 1900 نفر از فراگیران وظیفه در آموزشگاه شهدای کرمانشاه، اظهار داشت: داعش در حالی در قلب اروپا عملیات تروریستی انجام داد که به برکت اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی ایران، این گروه تروریستی موفق به خرابکاری در ایران نشد.

مسؤول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه داعش به عنوان دست‌پرورده آمریکا توانست امنیت اروپا را به هم بزند، خاطر نشان کرد: فرانسوی‌ها گمان می‌کردند پس از جنگ جهانی دوم کسی نمی‌تواند، امنیت آنها را بر هم بزند، اما داعش این کار را کرد.

به گفته وی، همین تهدیدات را داعش علیه ایران انجام داد، اما به لطف اراده و هوشمندی نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و مردم، داعش حتی نتوانست یک ترقه در کشور ما منفجر کند تا از آن بهره تبلیغاتی ببرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مسؤولان قدر این امنیت و حضور در صحنه مردم را بدانند، چراکه هیچ جا در جهان همچون ایران نیست که مسؤولان در کمال آرامش بتوانند خدمت کنند.

شریف این امنیت و استقلال ایران را مرهون رابطه مستحکم امت با رهبر معظم انقلاب دانست که باید قدر آن را بدانیم و افزود: ایران اسلامی در ایجاد امنیت پایدار یک الگو برای سایر کشورها است و امید است در اقتصاد نیز به عنوان یک الگو مطرح شود.

به گفته وی، همه دولت‌هایی که در کشور روی کار آمده‌اند خودشان می‌دانند که اگر نبود حمایت‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، قادر به انجام همین خدمات هم نبودند.

سردار شریف یادآور شد: جهت اصلی دشمن به سمت ایجاد تفرقه و دوقطبی کردن کاذب بین مردم و مسؤولان، مردم و نهادهای مختلف کشور است تا بتواند به اهداف خود برسند.

این فرمانده ارشد نظامی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران با فرهنگ قرآنی و توسل به اهل‌بیت (ع) و فرهنگ پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده است و هر کسی که قصد خدمت به انقلاب اسلامی دارد را حمایت می‌کنند و همه باید بدانند این حمایت مردم محصول پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری است.

سردار شریف یادآور شد: جوانان و فرزندان انقلاب اسلامی ایثارگرانه با دست خالی در طول 38 سال گذشته در برابر استکبار ایستاده‌اند و امام راحل با گفتمان انقلابی خویش گفتمان‌های کمونیست و لیبرال دموکراسی را به چالش کشیدند.

وی افزود: گفتمان کمونیست به زباله‌دان تاریخ پیوست و گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکا نیز با مناظره‌ای که دو نامزد رئیس‌جمهوری آمریکا برگزار کردند، نشان دادند که در حال نابودی است.

سخنگوی سپاه افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ایران برگرفته از گفتمان قرآنی پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) است که روزبه‌روز در جهان مستحکم‌تر و محکم‌تر می‌شود و هر روز خورشید طلوع می‌کند و این گفتمان در جهان بیشتر طنین‌انداز می‌شود.

به گفته مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آمریکا با چه رویی دم از تعامل با ایران می‌زند در حالی که تاریخ سراسر از استعمار آمریکا پر از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر مبنای تکلیف خدا عمل کردند، متذکر شد: این شهدا راه و منطق شهادت را برگزیدند و نزد خدا سربلند هستند.

مسؤول روابط عمومی سپاه با طرح این سؤال که ما بازماندگان قافله شهدا چه وظیفه‌ای داریم، اظهار کرد: در 99 درصد وصیتنامه شهدا به سه موضوع اشاره شده است و این سه مطالبه تکراری نشان از مهم بودن آن دارد.

سردار شریف تصریح کرد: این سه موضوع شامل پایبندی عمیق به مکتب اسلام، فرهنگ پیامبر اکرم (ص)، فرهنگ اهل‌بیت (ع) و فرهنگ قرآن است که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و شهدای ما نگاهی عمیق به این موضوعات داشتند.

وی افزود: اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولی‌فقیه زمان از موارد دیگری است که شهدا تأکید فراوان به آن داشته‌اند و در وصیت خود بارها ذکر کرده‌اند که به ولی‌فقیه بدون شک و شبهه نگاه کنید.

سردار شریف خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم دین اسلام کرده و اگر کسی درصدد خیانت به ملت ایران و نظام اسلامی باشد، باید در مقابل خون شهدا پاسخ‌گو بوده چرا که خیانت به مردمان ایران اسلامی خیانت به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ایران و عراق که بر ما تحمیل شده بود نیز یکی دیگر از نمونه‌های بارز ایستادگی و مقاومت مردم ایران است و محصول آن اقتدار امروز ایران است که در برابر تک‌تک دشمنان خود ایستادگی کرده‌ایم و امن‌ترین کشور در منطقه هستیم و روزبه‌روز بر مشکلات پیروز می‌شویم.

مسؤول روابط عمومی سپاه گفت: هر جا پای ولایت‌مداری جامعه لرزیده، جامعه اسلامی آسیب‌دیده است و ثابت‌شده تمام داشته‌های ما بعد از 38 سال مرهون اطاعت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است.

سردار شریف با بیان اینکه علت اساسی جنایات گروههای تکفیریها نداشتن یک فقیه اسلام‌شناس و متصل به مکتب پیامبر(ص) است، افزود: رفتار خشن این اقلیت‌ها محصول نداشتن مجتهد واقعی است و امروز گروههایی با عنوان داعش و تکفیری به‌نام اسلام و پیامبر رحمت (ص) در حق مسلمان و غیرمسلمان فجایعی به بار می‌آورند و چهره خشنی از مکتب پیامبر (ص) به افکار جهان ارائه کرده‌اند.

مسؤول روابط عمومی سپاه با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در پنج ساله گذشته، گفت: بعد از جنگ 33 روزه صهیونیستها دچار چالش شدند که این چالش 60 سال بعد از به‌ وجود آمدن صهیونیست‌ها رخ داد.

سردار شریف افزود: معروف‌ترین و کهنه‌کارترین سیاست‌مدار آمریکا خطاب به رهبران و دولت صهیونیست گفت چرا وحشت کرده و ترسیده‌اید، نگران نباشید ما هنوز نسخه‌هایی داریم که بتوانیم از آنها برای سرپا نگه‌داشتن خود استفاده کنیم و منظورش از آن نسخه‌ها تفرقه میان مسلمانان بود.

وی با اشاره به اقدامات عربستان سعودی در منطقه، اضافه کرد: در سال‌های گذشته آل‌سعود از امت‌های اسلامی شرم می‌کردند و اگر با آمریکا و اسرائیل سر و سری داشتند آن‌ را پنهان می‌کردند، اما اکنون شاهدیم چگونه به‌صورت در خدمت آمریکا و صهیونیست بودن را اعلام می‌کنند.

مسؤول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه خفت و خواری صدام محصول قهرمان‌بازی آمریکا نبود، بلکه محصول قهرمان‌بازی ملت ایران بود، تصریح کرد: با مطالعه نامه‌هایی که بعد از جنگ صدام به مسؤولان کشور نوشته است، غرور و افتخار را حس خواهیم کرد و همه این‌ها محصول ایثار و فداکاری شهدا است.

سردار شریف گفت: به برکت خون شهدای حرم، آینده از آن امت اسلامی خواهد بود و کسی نباید به این امر مهم شک کند و امروز فرزندان این خاک و بوم به دست‌آوردهایی در سپاه و ارتش رسیده‌اند که نه در زمین و نه در آسمان هیچ‌کسی یارای مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار