سردار نقدی در مجمع بسیج استان خراسان رضوی:

حوادث عراق طلیعه اتصال جبهه شرقی مقاومت به بیت‌المقدس است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خط مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار در عراق نیز ادامه یافته و این حوادث طلیعه ایجاد جبهه واحد اسلامی برای آزادی قدس و اتصال جبهه شرقی مقاومت به بیت المقدس است.
کد خبر: ۲۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ - 26June 2014

حوادث عراق طلیعه اتصال جبهه شرقی مقاومت به بیت‌المقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مجمع عالی بسیج استان خراسان رضوی که با حضور نخبگان بسیجی و اعضای مجامع شهرستان های استان در سالن اجتماعات مجموعه آموزشی امام رضا علیه السلام مشهد برگزار شد، گفت: داعش همان حزب بعث است که با نام جدید، بلای جان مسلمانان عراق شده است.

نقدی به نحوه حضور داعش در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکاییها وقتی در عرصه سوریه با کمبود نیروی تروریست مواجه شدند اقدام به مذاکره و مشارکت با بعثی های عراق کرده و گروه بعثی داعش را تجهیز و تسلیح کرده و به سوریه فرستادند.

وی در خصوص دستاورد آمریکایی ها در تحولات سوریه خاطرنشان کرد: زمانی که جریان تروریستی از مقاومت مردم سوریه شکست سختی خورد و اهداف آمریکا در این کشور تامین نشد و همچنین با شکست در انتخابات عراق، آمریکا مجبور شد علیه دولت مردمی عراق کودتای ناقص و زودرسی را با همین گروه به راه بیاندازد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: در ابتدا آمریکا با مذاکره با سران بعثی ارتش در استان های شمال غربی عراق توانسته بود بدون درگیری و با خیانت بعثی ها این مناطق را به داعشی ها واگذار کند اما در ادامه با جریان مقاومت مردمی عراق روبرو و متوقف شد.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکا از روی حماقت، اشتباه چندباره خود را در عراق مرتکب شدند، تاکید کرد: بر اثر جنگ افروزی آمریکا و دسیسه های وحدت شکن در بین ملت های مسلمان کشورهای ایران، لبنان، فلسطین و سوریه؛ نیروی مقاومت مردمی معتقد، متحد و مصمم متولد شد و امروز کنترل اوضاع منطقه را در دست دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: آنها بازهم همین اشتباه را در عراق مرتکب شدند و در نتیجه همان خط مقاومت و ایستادگی مقابل استکبار در عراق نیز ادامه یافته و نیروی مقاومت مردمی عراق علیه جریان استکبار بسیج شد و این حوادث طلیعه ایجاد جبهه واحد اسلامی برای آزادی قدس و اتصال جبهه شرقی مقاومت به بیت المقدس است.

وی این جنگ را جنگ آمریکا و جبهه استکبار با جبهه مقاومت اسلامی دانست و خطاب به مسلمانان تاکید کرد: مسائلی که درباره دفاع از عتبات بیان میشود را نباید تکرار کرد؛ چراکه این سیاست آمریکا برای تبدیل این تحولات به یک جنگ مذهبی بین شیعه و سنی است.

نقدی در ادامه پیرامون فعالیت مجمع عالی بسیج استان و ضمانت های اجرایی برای تصمیمات این مجامع توضیحاتی را ارائه کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار