فرمانده تیپ زینبیون در سوریه:

تفکر داعشی همانند طاعون در منطقه سایه افکنده است

فرمانده تیپ زینبیون در سوریه گفت: تفکری در منطقه خاورمیانه و جبهه اسلام حاکم شده که تفکر وهابیت و داعش است. تفکر داعش مانند یک طاعون سایه افکنده و کشتن انسان‌های بی گناه برای او مثل آب خوردن است.
کد خبر: ۲۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ - 06February 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حسن رحیمی در مراسم برزگداشت دهه مبارک فجر و مدافعان حرم که به همت پایگاه عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با حضور بسیجیان در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، اظهار داشت: پیروزی انقلاب از بدو حضور امام(ره)، آن سیر انحطاط را پشت سر گذاشت و با ورود سکان‌دار هدایت عشق،مسیر صعودی در پیش گرفت.

فرماده تیپ زینبیون ادامه داد: از بدو ورود امام شاهد دشمنی‌های متعدد دشمنان به رهبری آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بوده ایم که این دشمنی ها در همه روزهای انقلاب قابل لمس بوده است.

وی افزود: توطئه های عظیم دشمنان خنثی شد و بعد از ناامیدی در عرصه های مختلف و ناکامی در رو در رویی نظامی که تجربه کردند و هشت سال جنگیدند، به جنگ نیابتی روی آوردند و مقابله براندازی با شکل گیری همه گروه های تکفیری و سلفی و کشورهای عربی به خصوص عربستان در این جنگ نیابتی تحلیل هایی داشتند.

رحیمی خاطر نشان کرد: در این سوی جنگ با بغضی که از ایران داشتند به عراق و سوریه حمله کردند چون یقین داشتند ایران قوی را با کشاندن در این جنگ ها ضعبف و در داخل با تحریم و نارضایتی و شکاف در بین مسئولین و مردم یقیناً نارضایتی ها افزایش و پایه های نظام سست می شود به اهداف خود می رسند.

فرمانده تیپ زینبیون تصریح کرد: اما در این دهه گذشته چه در خاورمیانه رخ داد و تعدد گروه های تکفیری و سلفی و اتفاقی که در سوریه و عراق و یمن و بحرین افتاد دریک نگاه عادی شاید یک اتفاق افتاد اما به باور حقیر جنگ جهانی تمام عیار در خاورمیانه رخ داد که یک سو آمریکا و فرانسه و انگلیس و رژیم صهیونیستی با تمام بودجه کشورهای عربی علی الخصوص عربستان پشت این جنگ ایستادند.

وی ادامه داد: با ایجاد گروه های داعش و طالبان و القاعده و بعد گروه های منشعب آنها مانند جبهه النصره و احرار و شام و دهها گروه دیگر در سوریه و عراق و قدرت دادن به منافقین در عراق تلاش کردند تا به اهداف خود برسند اما غافل از اینکه ایران کشوری نیست که با فکرهای پوشالی آنها بلرزد و یخواهد آنها به اهداف خود برسند.

رحیمی بیان کرد: اتفاقی که در سوریه افتاد کوچک نبود، در سوریه به یک کیلومتری کاخ اسد رسیدند اما امروز در 500 کیلومتری دمشق هستند و این به برکت خون شهداست.

وی اظهار کرد: ما امروز در خاورمیانه با گروه هایی همانند داعش جبهه النصره و دهها گروه دیگر می جنگیم و این خیلی مهم نیست، مهم این است که تفکری در منطقه خاورمیانه و جبهه اسلام حاکم شده که تفکر وهابیت و داعشی است و مهمتر از حضور فیزیکی ،تفکر داعشی است، تفکری که امروز همانند یک ویروس طاعون سایه افکنده و کشتن انسان های بی گناه برای او مثل آب خوردن است.

رحیمی تاکید کرد: امروز تفکر ویروسی داعش در منطقه سر انسان های بی گناه را با قساوت قلب تمام با نام خدا می بُرد و به این کشتار افتخار می کنند، بلکه صدها نفر را در کنار هم با چاقو ضبح می کنند و سَر کودک را می بُرند و افتخار می کنند.

وی افزود: با این وجود افراد ناآگاه با بیان اینکه چرا باید رفت به سوریه و عراق جنگید و همه نابسامانی ها را در جنگ سوریه و عراق می دانند که ما شرکت داریم، اما باید گفت اگر قرار است ویروسی وارد کشور شود از کشور همسایه و دامن گیر ما شود،آیا لازم نیست ما به کمک کشور همایسه برویم و جلوی ویروس طاعون را بگیریم که اگر ورود کند ما را هم خواهد کُشت.

فرمانده تیپ زینبیون گفت: تفکر وهابی سلفی و داعشی یک ویروس طاعون است که باید در نطفه خفه شود، گر چه این ویروس یک شیه بوجود نیامده است که بتوان آن را یک شبه نابود کرد و باید مبارزه کرد و مبارزه هم فیزیکی باشد و هم باید از جامعه اسلامی خودمان شروع شود و مقابله شود.

 وی عنوان کرد: امروز آنچه را برای مقابله با ویروس داعش و تفکر وهابی در بیرون مرز هزینه کنیم ،هزینه منافع ملی ماست، بماند که ما در مقابل حرم حضرت زینب و رقیه و امامین عسکرین و کربلا و نجف تعصب داریم و بماند که عراق هشت سال با ما در جنگ بود و قریب به 250 هزار نفر از جوانان ما شهید شدند.

رحیمی ادامه داد: همان رژیم بعث که به رهبری صدام هشت سال با ما جنگید، امروز در عراق اسم داعش را دارند و ایران در عراق می جنگد با رژیم بعث عراق و بعثی هایی که از ما شهید گرفتند، اگر در سوریه می جنگیم،کمک به دولتی می کنیم که از ما درخواست کمک کرده و در هشت سال دفاع مقدس در کنار ملت ما ایستاد و کمک کرد.

فرمانده تیپ زینبیون با بیان اینکه همه توطئه هایی که دشمنان کردند که خط مقاومت تضعیف و باعث فروپاشی ایران بشود یا باعث قطع ارتباط ایران با محور حزب الله شود به فضل خدا و برکت خون شهدا بی نتیجه است اظهار کرد: شهدای مدافع حرم ما آگاهانه و با بصیرت تمام رفتند و جان دادند و مدافع حرم شدند و در 27 کشور خاورمیانه افتخار می کنیم که با همه توطئه ها با ثبات و امنیت پرچم برافراشته ایم.

وی افزود: جای امام خالی است که دستور تشکیل بسیج بیست میلیونی را صادر کرد و امروز بعد از 38 سال نه تنها بسیج در ایران تحقق یافته بلکه بسیج بین المللی به رهبری حضرت امام خامنه ای در هلال خاورمیانه که دشمنان وحشت دارند شکل گرفته است.

رحیمی خاطر نشان کرد: در پاکستان، زینبیون در افغانستان،فاطمیون در ایران، علویون در یمن، انصارلله در عراق حشدالشعبی یا حیدریون در سوریه دفاع وطنی و در لبنان حزب الله شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این شمره انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی هدفمند است و دست یداللهی خدا بر این کشور استو دشمنان در عراق تا 12 کیلومتری کاظمین رسیدند و عراق در حال سقوط بود،بخش عمده نیروهای ارتش عراق جدا شدند،استان صلاح الدین و سامرا به جز حرم امامین عسکریین که شیعه دفاع می کرد در اختیار داعش بود،استان بابل و الانبار و همه مسئولین دنبال فرار از عراق بودند.

رحیمی تصریح کرد: اما حضور آگاهانه سربازان این مرز و بوم در کنار شیعیان عراق باعث شد امروز شاهد هستیم در عراق علاوه بر شکل گیری ارتش، ارتشی به عنوان حشد الشعبی نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها نقشی در عراق ندارند و منافقین که بیشترین آسیب را به مملکت آنها رساندند در عراق جایی ندارند و امروز خبری از مانفقین در عراق نیست و پادگان اشرف ،پادگان آموزشی حشد الشعبی است.

فرمانده تیپ زینبیون اضافه کرد: مراجع شیعه عراق جایگاه واقعی خود را پیدا کرده اند و راهپیمایی اربعین ایران در امتداد مسیر مرز عربستان از داخل عراق به کربلا لرزه به اندام عربستان ها می اندازد چرا که از بصیره به سمت کربلا در مجاورت مرز عربستان است و آنها وحشت زده هستند.

وی با اشاره به سوریه گفت: در سوریه به یک کیلومتری کاخ اسد رسیدند اما امروز در 500 کیلومتری دمشق هستند و دورد بر شرف و غیرت شهدای مدافع حرم، امروز به عنوان سرباز کوچکی عرض می کنم، دشمنان خط مقاومت، باید پیروزی در سوریه و عراق را به گور ببرند که بردند و پیروزی در عراق و سوریه به برکت خون شهدا حاصل شده است.

رحیمی عنوان کرد: ارتش سوریه در قبل بیش از 50 درصد بدنه ارتش جدا شد ، چون تمام شده فرض می کردند اما امروز بعد از 6 سال ارتش سوریه شکل گرفته و نیروهای دفاع وطنی در قالب بسیج شکل گرفته و گروه های مقاومت از سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان در آنجا شکل گرفته و نیروی مقاومت از سوریه دفاع می کند.

وی با بیان اینکه ارتش سوریه نیز مانند عراق بعثی بودند گفت: در این ارتش اگر کسی نماز می خواند راهش نمی دادند اما امروز همین ارتش بعثی پشت سُر ایرانی ها نماز می خوانند و ما را می پرستند، بشار اسد را وقتی برای آزادی حلب تبریک گفتند در جواب گفت من پیروزی را به شما تبریک می گویم و به قاسم سبیمانی و رهبر انقلاب که باعث این پیروزی ها شما هستید.

رحیمی با اشاره به اینکه این جنگ بی هزینه نبود افزود: ما هزینه مادی و انسانی دادیم اما آیا باید می شد یا نه؟ اگر نمی رفتیم چه می شد؟ امروز اگر حضورمان در سوریه و عراق نبود،دولت اسلامی عراق و شام یا داعش شکل گرفته بود و ما در کشور خودمان با آنها می جنگیدیم.

وی با تاکید بر خطرناک بودن تفکر تکفیری وهابی سلفی بیان کرد: بنده افتخار دارم با نیروهای زینبی پاکستانی در عراق و سوریه امورات و وظایف را دنبال می کنم و بجهت تسلای دل خانواده شهدا که دار و ندار ما صبر و استقامت این خانواده هاست، رزمندگان زینبی پاکستانی کشانی هستند که ارادت خاصی به خاندان عصمت و طهارت دارند و انسان هایی صبور و حساس و متعصب و مظلوم و شجاع هستند که در پیروزی در سوریه و شهرهای مختلف آن نقش موثری داشته و ما مدیون شهدای زینبیون هستیم.

فرمانده تیپ زینبیون عنوان کرد: مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله اینها هستند، مجاهد مهاجر و این شهدا بعد از شهادت بواسطه مسائل امنیتی به کشور خود بر نمی گردند و مانند شهدای ما نیستند که به ما برگردند و به آغوش خانواده هایشان ما این شهدا به کشور خود نمی روند و در قم دفن می شوند و هیچ کس ندارند و به عشق زینب رفتند نه یه خاطر پول و مال دنیا و شهرت و مقام.

وی با بیان اینکه 20 درصد کشور پاکستان را شیعیان تشکیل می دهند افزود: عموم آنها در پاراچنار و ویترا و پنج آب زندگی می کنند و بدون استثنا دو اِسمه هستند که اسم دوم آنها علی یا حسین یا عباس است و در پیروزی نهایی حلب ما در منطقه شیخ سعید حضور داشتیم و 9 شهید زینبیون تقدیم کردند که همه اسم دومشان حسین بود.

رحیمی تاکید کرد: بیش از آنکه نیاز باشد با خود داعشی ها بصورت فیزیکی بجنگیم باید با تفکر داعشی و سلفی و وهابی بجنگیم و با تقویت این گروه های تکفیری سلفی در جهان اسلام هیچ زمانی چنین انحرافی را شاهد نبوده ایم و باید مواظب باشیم و مراقب که فریب دشمن را نخوریم و از این حربه های اینگونه آنها گول نخوریم.

وی افزود: مسئولین باید قدردان رزمندگان و خانواده های شهدا باشند چه مدافع حرم و چه سایر شهدای عزیز که تک تک آنها به گردن ما حق دارند و مسئولین آنچه توان دارند برای اینها بگذارند و هر چقدر تلاش کنند و کار کنند در مقابل صبر زینبی خانواده های شهدا کار کوچکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار