سردار فضلی:

ناگفته‌های فتنه 88 تمام شدنی نیست/ فتنه‌‌گران توبه و استغفار کنند

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: در فتنه 88 بسیاری از مسئولان در عرصه انقلاب تجدید یا مردود شدند به طوری که می‌توان گفت این فتنه، آزمایش سختی برای آن‌ها بود.
کد خبر: ۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ - 30June 2014

ناگفته‌های فتنه 88 تمام شدنی نیست/ فتنه‌‌گران توبه و استغفار کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جریانات فتنه انگیز سال 88 اظهار داشت: جریان فتنه 88 ماهیت چهرههای نفاق و پنهان افرادی که قصد نابودی نظام اسلامی را داشتند آشکار کرد و خداوند به واسطه این حادثه ماهیت افرادی به دلیل بی بصیرتی به نظام اسلامی فتنه را تحمیل کردند، عریان کرد.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین ادامه داد: در این حادثه بسیاری از مسئولان درعرصه انقلاب یا تجدید شدند یا مردود به طوری که میتوان گفت این حادثه، آزمایش سختی برایشان بود.

سردار فضلی گفت: زمانی شعار فتنه در کشور پیچیده شد و مردم به صحنه آمدند این افراد به دام فتنه افتاده یا باید به سمت مردم پناه میآوردند تا تا ابد در بدنامی فتنه غوطه ور میشدند که عدهای از این افراد تجدید نظر کردند و برخی هم هنوز به دلیل بی بصیرتی روی مسائل 88 پافشاری میکنند.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان سرباز کوچکی در رکاب ولایت فقیه برای پاک سازی فتنه ادای دین داشتم افزود: نا گفتههای فتنه 88 که این افراد به نظام مقدس اسلامی کردند فراوان است به طوری که این افراد باید توبه و استغفار کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار