سرلشکر ایزدی عنوان کرد؛

صبر و استقامت؛ پیام مهم شهید بروجردی

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیام شهید بروجردی صبر و استقامت است و راهی که در سختی‌های فراوان پیمود، در این کتاب به خوبی به تصویر کشیده شده است.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲ - 11March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کتاب «محمد، مسیح کردستان» روایتی داستانی از زندگینامه شهید محمد بروجردی یکی از فرماندهان دفاع مقدس عصر امروز ۲۱ اسفندماه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، امیر هاشمی از فرماندهان ارتش و سردار احمدی‌مقدم رئیس ستاد بازسازی یمن و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای اندیشه رونمایی شد.

سرلشکر مصطفی ایزدی در این مراسم گفت: سردار پرافتخار اسلام، شهید بروجردی مصداق آیه شریفه «وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا» است و حضور نورانی و ملکوتی وی در دورن حیات دنیایی‌اش و پس از شهادت در بین یاران و همراهان حضوری تأثیرگذار بود. درباره وی مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی دارند که می‌فرمایند؛ شهید بروجردی، آرام، مظلوم، شریف، کم‌حرف، بی‌تظاهر و پرکار بود.

وی افزود: ما در جبهه‌های رزم آنچه که از این عزیز برایمان برجسته بود، صرفاً اینکه انسان پاک و شریفی هستند، نبود، بلکه بسیاری از پیروزی‌ها در جبهه‌های رزم را مرهون همین افراد هستیم که صحنه‌های فراوانی را رقم زدند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: پیام شهید بروجردی صبر و استقامت است و راهی که در سختی‌های فراوان پیمود، در این کتاب به خوبی به تصویر کشیده شده است و نویسنده ۱۵ سال درباره وی تحقیق کرده و قلم زده و با علاقه‌مندی به آن پرداخته است.

در ادامه این مراسم پس از رونمایی کتاب توسط علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و خانواده شهید، محمودزاده نویسنده این اثر گفت: این کتاب به دلیل شخصیت پیچیده شهید بروجردی، نیازمند تحقیقات بیشتری بود و از این نظر سعی شده با تحقیقات عمیق‌تری به شخصیت واقعی شهید پی برد و به همین دلیل مصاحبه‌های بسیاری با شخصیت‌های گوناگون انجام شده است.

وی افزود: ۱۷ سال صبوری کردم و با این شهید در جان و قلبم زیستم تا این کتاب به نگارش درآید و از این رو این اثر حاصل ذهن و خیال من نیست، بلکه نشأت گرفته از کشفی انسانی در لایه‌های مختلف زیست آدمی است و با خواندن این کتاب می‌توان به لایه‌های شخصیتی شهید بروجردی پی برد.

در ادامه این مراسم سمیه بروجردی دختر شهید محمد بروجردی نیز با قرائت متنی از نویسنده و انتشارات روایت فتح قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در میانه این مراسم پس از رونمایی از کتاب «محمد مسیح کردستان»، با اهدای لوح تقدیر از همسر و دفتر شهید بروجردی تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها