امیر شعبان زاده خبر داد؛

طراحی و اجرای 19 نرم افزار اسلحه شناسی توسط مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی راهبردی ارتش (سیرجان) از طراحی و اجرای 19 نرم افزار اسلحه شناسی توسط این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ - 20June 2017
طراحی و اجرای 19 نرم افزار اسلحه شناسی توسط مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم «مهدی شعبان زاده» فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی راهبردی ارتش (سیرجان) طی گزارشی به امیر دریادار سیاری فرمانده این نیرو از طراحی و اجرای 19 نرم افزار اسلحه شناسی توسط این مرکز خبر داد.

وی ضمن تشریح هدفگذاری و برنامه ریزی‌های به عمل آمده برای مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا، لزوم تنظیم سند تحول آموزش این مرکز در قالب برنامه‌های جامع و با حمایت و پشتیبانی معاونت تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش را امری اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت: با استعانت از درگاه خداوند متعال و اخذ رهنمودها و تدابیر امیر فرماندهی نداجا این مهم ظرف سال جاری به اجرا در می‌آید.

دریادار دوم شعبان زاده در ادامه الگوسازی برای فرماندهان یگان‌ها بر اساس شاخص‌های معنوی و اسلامی، ایجاد تفکر شب حمله‌ای در تمامی کارکنان، شناخت تهدیدها و حفظ آمادگی نظامی و جسمانی تحت هر شرایطی را از برنامه‌های پیش روی این مرکز عنوان کرد.

فرمانده مرکز شهدای وظیفه نیروی دریایی راهبردی ارتش در پایان اذعان داشت: برابر اوامر ابلاغی از سوی امیر فرماندهی نیرو، در سال جاری نرم افزار شناخت انواع شناورهای سطحی، زیردریایی‌ها، هواناوها و بالگردهای این نیرو به منظور آشنایی ضمنی کارکنان تحت آموزش مرکز طراحی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها