کمیته بین الملل صلیب سرخ؛

مداخله در سوریه با افزایش تلفات انسانی همراه خواهد بود

کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی ضمن هشدار نسبت به حمله نظامی به سوریه اعلام کرد هر گونه مداخله خارجی در سوریه به افزایش تلفات انسانی منجر خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸ - 31August 2013

مداخله در سوریه با افزایش تلفات انسانی همراه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "تودی زمان" ترکیه؛ به دنبال افزایش گمانه زنی ها درباره حمله نظامی به سوریه متعاقب مطرح شدن اتهام استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، کمیته بین المللی صلیب سرخ جهانی طی بیانیه ای اعلام کرد مداخله نظامی در سوریه به گسترش تلفات غیرنظامیان و افزایش مشکلات آنها منجر خواهد شد.

همچنین این نهاد بشردوستانه با توصیف وضعیت در سوریه، با اشاره به مشکلات مردم این کشور مانند عدم دارا بودن از شرایط مناسب زندگی و تهدیدات برای جان انسان ها از طرفین درگیر خواسته است قوانین بین المللی در منازعات در مورد عدم استفاده از سلاح های کشتار جمعی را رعایت نمایند.

علاوه بر هشدار این نهاد بین المللی بشردوستانه، با افزایش یافتن احتمال حمله نظامی به سوریه، طی روزهای اخیر شاهد برگزاری تظاهرات مردمی گسترده ای در کشورهای مانند امریکا، انگلیس، ونزوئلا و ترکیه در مخالفت با آغاز هرگونه جنگ علیه سوریه بوده ایم که مخالفت مردم این کشورها با تلاش رهبران شان برای مداخله در سوریه را نشان می دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار