سردار فتحی زاده تاکید کرد؛

لزوم همراه داشتن گذرنامه و روادید معتبر از سوی زائران اربعین

جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا با تاكيد بر اينكه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و رواديد معتبر صورت می‌پذيرد،گفت: زائران برای سفر به عتبات عاليات از هم‌اكنون مدارک قانونی را مهيا کنند و سفر خود را به روزهای آخر موكول نكنند.
کد خبر: ۲۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ - 04September 2017
لزوم همراه داشتن گذرنامه و روادید معتبر از سوی زائران اربعین
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشيه بازديد از مرز چذابه، گفت: در این بازدید، اقدامات عمرانی و زيرساختی كه در حال آماده سازی است، و نیز تمهيداتی كه برای تامين نظم و امنيت تردد زائران پيش بينی شده، مورد بررسی و ارزشيابی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بررسی‌هايی كه در سطح استان صورت گرفته، ‌مسئولان استانی اقدامات خوبی را در راستای رفع مشكلات انجام داده‌اند.

سردار فتحی زاده ادامه داد: در بازديدی كه از عمليات عمرانی مسير چذابه انجام شد، اميدوار هستيم تا فرصت باقی مانده برای آغاز راهپيمايی بزرگ اربعين حسينی (ع) کلیه تمهيدات پیش بینی شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اجرایی شود.

اين مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با پيش بينی‌های صورت گرفته و نیز اقدامات تقويتی كه نيروی انتظامی برای اين مرز انجام داد،‌ اميدوار هستيم مسير خوبی را برای عبور امن،‌ منضبط و قانونمند زوار شاهد باشيم.

جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا با تاكيد بر اينكه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و رواديد معتبر صورت می‌پذيرد، تصريح كرد: شرايط امسال، مشابه سال گذشته به شكل جدی‌تر و سختگيرانه‌تر اعمال و اجرا می‌شود تا بتوانيم خدمات شايسته‌ای را برای هموطنان ارائه دهیم.

سردار فتحی زاده به هموطنانی كه قصد عزيمت به عتبات عاليات را دارند، توصيه كرد: از هم اكنون مدارک قانونی این سفر را مهيا كنند و سفر خود را به روزهای آخر موكول نكنند.

جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا در خاتمه درباره تردد از مرز خسروی، گفت: تدابيری صورت گرفته كه مرز خسروی امسال به بهره‌برداری برسد و تمهيدات امنيتی و انتظامی آن در حال انجام است اما شرط بازگشايی این مرز، برقراری تامين امنیت و نیز آمادگی رسمی كشور عراق است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها