دکتر کچوئیان:

ایران بزرگترین قربانی تروریسم است

مشاور و دستیار وزیر امور خارجه طی سخنانی در مراسم کنگره 17 هزار شهید ترور با اشاره به رفتارهای دوگانه غرب در قبال گروهک منافقین، ایران را بزرگترین قربانی ترور معرفی کرد.
کد خبر: ۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰ - 31August 2013

ایران بزرگترین قربانی تروریسم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  دکتر کچوئیان مشاور و دستیار وزیر امور خارجه کشورمان طی سخنانی در  کنگره 17 هزار شهید ترور،با تشکر از برگزار کنندگان  کنگره 17، به خصوص بنیاد "هابیلیان"، ایران را بزرگترین قربانی تروریسم معرفی کرد و اظهار داشت: تروریسم یکی از معضلات پیچیده بین المللی است که توسط بعضی قدرت ها تجویز شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مجامع بین المللی باید سریعا مواضع خود در مقابل تروریست ها را اعلام کنند، ادامه داد: با اینکه گروهک منافقین در لیست تروریست ها قرار داشت، اما طی چند سال اخیر در یک رفتار دوگانه این گروهک از لیست خارج و به جای آن شاخه نظامی حزب الله در این لیست قرار گرفت.

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در سخنان خود به وضعیت سوریه نیز اشاره و تاکید کرد: امروز گروه های مردمی مانند هابیلیان می توانند پیشرو در روشنگری و اطلاع رسانی به مردم باشند و وزارت امور خارجه نیز از آنها حمایت می کند.

وی مواضع جمهوری اسلامی ایران را بسیار شفاف معرفی کرده و بیان نمود: در دولت یازدهم قطعا تلاش مضاعفی در مجامع بین المللی برای دفاع از مواضع نظام خواهیم داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار