حجت الاسلام رحیمیان:

آمریکا عامل اصلی تروریسم دولتی است/ باید مواظب نفوذ منافقین به داخل کشور باشیم

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمریکا عامل اصلی تروریسم دولتی و اتفاقات تروریستی است که در پوشش دوگانه رفتارهای تروریستی خود را پوشش می دهد.
کد خبر: ۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 31August 2013

آمریکا عامل اصلی تروریسم دولتی است/ باید مواظب نفوذ منافقین به داخل کشور باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی سخنانی در کنگره 17000 هزار شهید ترور با اشاره به برخی اتفاقات اوایل انقلاب، اظهار داشت: با بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی مشیت الهی این بود که مقام معظم رهبری برای هدایت انقلاب و اسلام در ایران و جهان در بین ما حضور داشته باشند.

رحیمیان افزود: نفاق به همراهی امریکا بزرگترین و اصلی ترین عامل اتفاقات تروریستی در ایران است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از دو سوم شهدای ترور توسط منافقین به شهادت رسیده اند، ادامه داد: تروریست ها حالا به سراغ دانشمندان هسته ای آمده اند و اعلام کرده اند که دانشمندان هسته ای باید از بین بروند.

رحیمیان با تاکید بر اینکه دشمنان اصلی در پشت پرده و برنامه ریز این ترورها هستند، تصریح کرد: این نفوذی ها هستند که نقش عامل و اجرا کننده را بر عهده دارند.

وی همچنین امریکا را عامل اصلی تروریسم دولتی و عامل همه اتفاقات تروریستی معرفی کرده و تاکید کرد: در چنین شرایطی ایران که بزرگترین قربانی تروریست ها است را حامی تروریسم می دانند و این یعنی امریکا شیطان بزرگ است و در پوشش ضد تروریستی رفتارهای تروریستی خود را پنهان می کند؛ آنها خودشان وحشتناک ترین عملیات ها را داشته اند و امروز در سوریه نیز شاهد آن هستیم.

رحیمیان ادامه داد: نمونه حمایت آمریکا از جریان تروریستی را در سوریه شاهد هستیم و میبینیم به صورت آشکار علیه جریان مقاومت میجنگند، در چنین دنیایی جمهوری اسلامی را که بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است همواره حامی تروریست معرفی میکند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا را از جهات شباهتش به شیطان اصلی، شیطان بزرگ مینامیم، افزود: شیطان نیز وقتی میخواست آدم را از بهشت بیرون کند میگفت میخواهم کاری کنم که تو در بهشت جاودانه باشی و در موضع نصیحت و رفتار مشوقانه در مقابل او قرار میگرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ادامه اظهار داشت: استکبار نیز به همین صورت است، هرچه بیشتر شعار دفاع از حقوق بشر میدهد با هدف آن است که میخواهد زیر پوشش شعارهایش حقوق بشر را نابود کند هرچه بیشتر شعار آزادی سر میدهد بیشتر به دنبال ایجاد خفقان در جهان است و هر چه بیشتر شعار ضد تروریسم دارد برای پوشش دادن اهداف تروریستی به کار میبرد.

وی تصریح کرد: جریان نفاق همواره بوده، هست و خواهد بود. جریانی که به ظاهر دم از اسلام میزند اما در باطن ضد اسلام عمل میکند. مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند: " امروز برای شناخت منافقین که خطری است بس بزرگ و بزرگتر از خطر کفر، نشانه روشنی وجود دارد. چنانچه با دشمنان قطعی و صریح نظام اسلامی که جریان استکبار است ارتباط و دوستی داشته باشند و مورد تایید و حمایت آنها باشد، نشانه نفاق را دارد."

رحیمیان نفاق را بزرگترین ضربه زننده به اسلام دانست و تصریح کرد: باید مواظب باشیم که جریان نفاق و منافقین که مورد حمایت امریکا قرار دارند، به درون ما نفوذ نکنند که جز ضربه زدن به دین و انقلاب چیزی در پی نخواهد داشت.

وی در پایان یکی از دستاوردهای کنگره را بالا بردن بصیرت مردم و شناخت شهروندان از جنایات منافقین معرفی و بیان نمود: کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار