مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد؛

نصب تصاویر 400 دانش‌آموز و روحانی شهید همزمان با آغاز سال تحصیلی در قم

دیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و آغاز دروس حوزوی در 400 نقطه از شهر قم تصاویر شهدای دانش‌آموز و روحانی نصب می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ - 19September 2017
نصب تصاویر 400 دانش آموز و روحانی «شهید» همزمان با آغاز سال تحصیلی در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «سید جواد هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اظهار داشت: طرح نصب تصاویر شهدا که مورد استقبال مردم، ‌خانواده شهدا، ‌مسوولان و به خصوص مراجع عظام تقلید بوده است،‌ از سال 93 به همت بنیاد شهید وامور ایثارگران آغاز شده و در 400 نقطه ثابت شهر قم تصویر شهدا نصب می شود.

وی ادامه داد:‌ از ابتدای امسال تا کنون 2400 تصویر شهید در سطح شهر قم نصب شده که این تصاویر در قالب بنر دو در سه و بعضا علاوه بر تصاویر و اسامی شهدا، با وصایای شهدا نیز همراه است.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان قم تاکید کرد: این طرح با هدف معرفی شهدا،‌ احیای فرهنگ ایثار و شهادت،‌ پیوند شهدا با نسلهای انقلاب،‌ تقویت ارتباط با شهدا،‌ تاکید بر حضور و نظارت شهدا بر اعمال و عملکرد ما و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و وظایف ما در قبال شهدا است.

هاشمی خاطرنشان کرد: نصب تصاویر شهدا به مناسبت های مختلف و در طول سال انجام شده که پیش از این نیز برای شهدای سادات استان 180 تصویر درایام عید غدیر و دهه ولایت در شهر قم نصب شد.

وی اضافه کرد: تعداد شهدای دانش آموز استان 840 شهید و شهدای روحانی 280 شهید می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار