مستند «آبی کمرنگ» از شبکه مستند پخش می‌شود؛

روایتی متفاوت از جانبازان اعصاب و روان جنگ

مستند «آبی کمرنگ» روایتی متفاوت از جانبازان اعصاب و روان جنگ است که از شبکه مستند پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 25September 2017
روایتی متفاوت از جانبازان اعصاب و روان جنگبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، پنجمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «آبی کمرنگ» به کارگردانی آرش لاهوتی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
 
در این قسمت که به مناسبت هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد، پس از نمایش مستند، مجتبی شاکری عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران و محمد اسماعیل علیپور مدیر کل پیشگیری سلامت و روان بنیاد شهید و امور ایثارگران مهمان برنامه هستند و با موضوع دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی سخن خواهند گفت. هم‌چنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر خواهند پرداخت.

مستند «آبی کمرنگ» روایتی متفاوت از جانبازان اعصاب و روان جنگ تحمیلی است که با آثاری که تاکنون درباره‌ی جانبازان جنگ تحمیلی تولید شده است، متفاوت است. تمرکز اصلی فیلم بر چهار شخصیت اصلی بوده و زندگی اجتماعی این افراد را داخل آسایشگاه به تصویر می‌کشد. این مستند که در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور داشت، موفق به کسب تندیس بهترین فیلم مستند بلند بخش بین‌الملل، بهترین تدوین بخش ملی و بهترین فیلم مستند بلند جایزه شهید آوینی شد. آرش لاهوتی کارگردان این مستند است

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه چهار مهرماه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه پنج مهرماه ساعت 9 و جمعه هفت مهرماه ساعت 13:30 است.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها