در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی صورت می گیرد

ارائه بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی دفاع مقدس

مهم ترین بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی دفاع دقدس در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برای بازدید کنندگان ارائه شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 24August 2014

ارائه بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی دفاع مقدس

حجت الاسلام و المسلمین داستانی بنیسی مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: این مجموعه اولین مجموعه تولید کننده بازی های ارزشی در کشور است که در حال حاضر دو بازی در حوزه دفاع مقدس تولید کرده است.

وی ادامه داد: بازی عملیات انهدام یک، با موضوع نبرد سال، از جمله بازی های رایانه ای است که با استقبال زیاد مواجه شده است.

وی ادامه داد: عملیات انهدام دو با موضوع نبرد خرمشهر، در مرداد سال جاری تهیه و عرضه شد که این بازی نیز از بازی های پرطرفدار ارزشی کشور است.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی گفت: هر کدام از این بازی ها تاکنون چندین جایزه ملی و بین المللی در زمینه های فنی و محتوایی دریافت کردند.

وی با اشاره به سایر محصولات این مجموعه در آینده ای نزدیک گفت: عملیات انهدام سه، از دیگر محصولات این شرکت است که تا یک سال و نیم آینده تهیه شده و به مخاطبان عرضه می شود.

حجت الاسلام داستانی بینسی افزود: بازی سبک زندگی اسلامی از دیگر بازی های رایانه ای این شرکت است که تا اوایل سال آینده تهیه و به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی ادامه داد: برای تهیه این پروژه ها حدود 30 نفر از متخصصین، علما، اساتید دانشگاه طلاب و دانشجویان با ما همکاری دارند.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت در حال حاضر اولین تعیین کننده استانداردهای بازی نویسی در کشور است.

نظر شما
پربیننده ها