نشست دانشجویی حامیان مقاومت در نمایشگاه رسانه دیجیتال انقلاب

علی نورایی دبیر ستاد دانشجویی حامیان مقاومت اسلامی از برگزاری نشست دانشجویی با حضور دانشجویان تایلندی حامی مقاومت، در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵ - 25August 2014

نشست دانشجویی حامیان مقاومت در نمایشگاه رسانه دیجیتال انقلاب

علی نورایی دبیر ستاد دانشجویی حامیان مقاومت اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دفاع پرس با اشاره به نشست دانشجویی حامیان مقاومت در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در راستای ارای رسالت حمایت از مظلومین و در ادامه سلسله حمایت های مردمی از مقاومت اسلامی در غزه نشستی را به همین مناسبت در این نمایشگاه برگزار می کند.

 این نشست باحضور حجت الاسلام خزائی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تهران و دانشجویان تایلندی حامی مقاومت اسلامی سه شنبه ساعت 15 در سالن همایش های محل برگزاری دومین نمایشگاه رسانه دیجیتال انقلاب اسلامی در بوستان گفتگو برپا خواهد شد.

در پایان این مراسم برنامه شعر خوانی و قرائت بیانیه این ستاد دانشجویی قرائت می شود و حضور برای عموم بازدید کنندگان آزاد است.

گفتنی است ستاد دانشجویی حامیان مقاومت اسلامی با برنامه های فرهنکی و تبلیغی سعی در گسترش حمایت های مردمی با محوریت دانشجویان و قشر جوان دارد و در این راستا برنامه های گوناگونی برگزار می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار