نرم افزار آنلاین و آفلاین khamenei.ir طراحی می شود

مسئول غرفه موسسه انتشارات انقلاب اسلامی khamenei.ir در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب گفت: در حال طراحی نرم افزار آنلاین و آفلاین سایت هستیم که ویژه دستگاه‌های اندروید و ios است.
کد خبر: ۲۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 27August 2014

نرم افزار آنلاین و آفلاین khamenei.ir طراحی می شود

مسئول غرفه موسسه انتشارات انقلاب اسلامی khamenei.ir در گفتگو با خبرنگار فرهنگی دفاع پرس با اشاره به حضور این رسانه بر خط در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هدف ما از این حضور ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در فضای حقیقی بود.

وی افزود: فرم هایی طراحی شده که مخاطبان نظرات خود را در آن بیان  می کنند و ما این نظرات را در خصوص محصولات و کیفیت سایت و در زمینه های مختلف آن برای ارئاه خدمات بهتر استفاده خواهیم کرد.

مسئول غرفه موسسه انتشارات انقلاب اسلامی (khamenei.ir) تصریح کرد: در حال طراحی  نرم افزار آنلاین و آفلاین سایت هستیم که ویژه دستگاههای اندروید و ios  است. کسانی که علاقه مند دریافت این نرم افزار هستند ابتدا در سایت www. Khamenei.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: خدماتی که در سایت ارائه می شود به صورت آفلاین در دستگاه قابل استفاده است. از جمله امکانات این نرم افزار قابلیت در یافت  بیانات، صوت، فیلم و... به صورت آفلاین است که در صورت اتصال به اینترنت قابلیت به روز رسانی دارد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها