فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح در بازدید از غرفه دفاع مقدس:

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اولین پرچم وسیع انقلاب است

سردار «بهروز اثباتی» در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: این نمایشگاه اولین پرچم وسیع بچه‌های انقلاب است که توانسته با تکنولوزی پیشرفت کند و با کنترل صحیح آن مانع ورود افکار ضد ارزشی شود.
کد خبر: ۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ - 28August 2014

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اولین پرچم وسیع انقلاب است

سردار «بهروز اثباتی» فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح در ششمین روز از برگزاری نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در خصوص ارزیابی دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: جای چنین فضایی در کشور خالی بود که با برگزاری این نمایشگاه فضایی قابل تحسین در اختیار فعالان عرصه خبر و مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با نقاط قوت و نقاط ضعفی برگزار شده است. البته با توجه به اینکه بار دوم است که برگزار میشود در مجموع خوب بود.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تکنولوژی، فرهنگ خود را به همراه میآورد، گفت: اصول قانونی و ارزشی در کشور ما در خصوص استفاده از تکنولوژی همراه داشتن ارزشها و فرهنگ غنی ما را میطلبد که باید در این فضایی که در اختیار استفاده کنندگان قرار میگیرد این مساله رعایت شود.

سردار اثباتی در ادامه گفتگوی خود با دفاع پرس تاکید کرد: نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی اولین پرچم وسیع بچههای انقلاب است که توانسته با تکنولوژی پیشرفت کند و با کنترل صحیح آن مانع ورود افکار ضد ارزشی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار