وصایای ضد استکباری شهدای خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان

به مناسبت 13 آبان، فرازهایی از وصایای شهدای استان خراسان رضوی که در آن به تداوم مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب تاکید شده، می‌خوانیم.
کد خبر: ۲۶۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ - 05November 2017
وصایای ضد استکباری شهدای خراسان رضوی به مناسبت 13 آبانبه گزارش دفاع پرس از مشهد، به مناسبت 13 آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره‌­ای به فرازهایی از وصایای شهدای استان خراسان رضوی خواهیم داشت که در آن به تداوم مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب تاکید شده است.

شهید حسین حسین‌زاده:

«برای چه نشسته‌اید؟ آخر ما مسلمان هستیم و در عصری زندگی می‌­کنیم که ظلم و فساد سراسر جهان را فرا گرفته، متقابلاً و خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران هم اکنون مرزها را یکی پس از دیگری گشوده و به پیش می‌رود تا دست استعمارگران را از سر ملت مظلوم ایران کوتاه کند. در این راه باید کوشید و خون داد تنها حرف من به مردم این است که اسلام را داشته باشید که در حقیقت قرآن را حفظ کرده ­اید».

شهید سید اسماعیل حسینی‌ثانی:

«برخیزید ای رزمندگان! بر خیزید ای عاشقان لقاءالله! صدای یتیمان و بی­گناهان و مظلومان را در جهان گوش کنید که چگونه فریاد می‌­زنند.

ای ایران! با همه عظمت ما را دریاب که شلاق زور پیکره وجودمان را به جویباری مبدل کرده است. دیگر ستم بس است، ظلم بس است. برخیزید ای زاهدان شب و شیران روز».

شهید محسن ربون­ پور:

«اکنون اسلام در مرحله حساسی واقع شده است. تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب برای کوبیدن اسلام و انقلاب متحد شده‌­اند تا شاید بتدانند اسلام را نابود کنند. من از شما عزیزان ملتمسانه تقاضا دارم که به کمک این امام عزیز و رهبر مستضعفین جهان بشتابید تا بتوانیم این انقلاب را به تمام جهان صادر کنیم و بینی استعمارگران شرق و غرب و اسرائیل غاصب را به خاک بمالیم».

شهید حسین سالاری:

«باید دست ستمگران را از سر ملت ­های مظلوم کوتاه کنید، عقیده­ من این است، باید کوشید و باید خون­ها داد و آنقدر شهید بدهیم تا اسلام عزیز جاودانه بماند».

شهید محمد سلامی:

«مسلماً همه ما مسلمانان در برابر امانت رسول اکرم(ص) و خون­های مقدسی که از صدر اسلام تا کنون در راه پایداری اسلام ریخته شده، مسئول هستیم. ما پاسدار اسلام و همه ارزش­‌های والای آن هستیم و در شرایطی به سر می ­بریم که دشمن با بکار گرفتن همه امکاناتش سعی در نابودی اسلام و مسلمین دارد پس بی تفاوت بودن در شرایط حساس و عدم مسئولیت خسارتی جبران ­ناپذیر را به دنبال خواهد داشت که هرگز قابل بخشش نیست».

شهید حمید صبور حداد طوسی:

«ما باید آماده مبارزه­ای بزرگتر باشیم مبارزه با تمامی ناپاکان پلید که ظالمند و قصد ظلم نمودن به مستضعفین را دارند. امروز ما مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش داریم و آن رساندن پیام اسلام به مستضعفین جهان است».

شهید جلال الدین موفق یامی:

«تقاضایم از مردم ایران خصوصا جوانان مسلمان این است که جنگ را تا پیروزی نهایی ادامه دهند تا محو تمام استکبار جهانی و آزادی کربلا، قدس عزیز و کعبه شریف از چنگال صهیونیست. لحظه‌ای از پا ننشینید و پرچم افتاده از دست سربازان گمنام اسلام را به دست گیرید و تا فتح نهایی به پیش روید. یکی از عوامل مهم در پیروزی، صبر و استقامت و پایداری در امور است در عین حال که امری مشکل است».

شهید سید جواد علوی مقدم:

«با نیرویی که در امت شهادت طلب ایران دیده می شود حتما بر صدام پیروز خواهند شد و پوزه اربابان صدام را هم به خاک خواهند مالید زیرا امت ما تنها ولی خود را خدا می‌دانند و از هیچ قدرت شیطانی، دیگر ترسی ندارد. البته در این راه الهی مشکلات زیادی خواهیم داشت و ما که دم از اسلام و مسلمانی و استقلال می‌زنیم باید این مشکلات و کمبودها را تحمل کنیم. چرا که اگر کمبودها را تحمل کنیم حتما پیروز خواهیم شد و آن وقت است که می توانیم با سربلندی و افتخار زندگی کنیم. زیرا زندگی با استقلال و آزادگی در سایه اسلام شیرین تر است از زندگی در اسارت و بندگی و در سایه امریکا و شوروی و ... ».

شهید علی‌اکبر غفرانی‌ایوری:

«امت اسلام عزم کرده است تا کاخ‌هاى سرخ و سفید را ویران سازد و انقلاب خویش را متصل به انقلاب جهانى حضرت مهدى (عج) بسازد و مکتب حیاتى و الهى اسلامى را براى همه محرومان به ارمغان آورد و پرچم خونین لا الا اله الله و محمد رسول الله را به جهانیان عرضه دارد و ملتى که چنین عزم بزرگى دارد، از خار و خاشاک و سختی هاى راه نخواهد هراسید. به راستى که حیات مکتب، در خون است، پس اى آنهایى که کوله بار بسته و عزم حرکت دارید، بشتابید و عَلَم هاى برزمین افتاده را برگیرید».

شهید حمزه عبدى ده‏سرخ:

«... رمز تداوم و صدور انقلاب اسلامى یعنى تحقق ایالت متحده جمهورى اسلامى و سرنگونى رژیم هایى مرتجع حاکم بر مسلمین منطقه شرایط زیر است: 1- حمایت همه جانبه و مستمر از ولایت فقیه. 2 - حضور مداوم حزب‏ اللّه در صحنه. 3 - تکرار فریاد آتشین و خروشان مرگ بر آمریکا. 4 - استقبال کردن عاشقانه از شهادت و پیوستن به لقااللّه... پدر و مادر عزیز، در برخورد با شهادت من، رهبر انقلاب و دوستان انقلاب را خوشحال و ضد انقلاب و دشمنان را خشمگین کنید. خشمتان را علیه آمریکا و اسرائیل و علیه دشمنان رهبر و انقلاب شدت بخشید و مردم را به مکتب شهادت دعوت کنید و بیش از پیش خدمتگزار انقلاب باشید و خداى ناکرده از این که شهید داده ‏اید سوء استفاده نکرده و خود را طلبکار انقلاب ندانید که مسلم اینطور نیست».

شهید محمد عرفانیان شریف:

«... وقتى که اسلام و حکومت اسلام بازیچه دست پلیدترین و تبهکارترین سفاکان روزگار قرار گیرد، دیگر جاى درنگ نخواهد ماند. باید قیام کرد اگر چه قیمت آن جان باشد، که در اصل از بى ارزش‌‏ترین چیزهاست. آنجا که امام مى ‏فرماید: امروز دفاع از اسلام و مسلمین بر همه اقشار واجب است و هیچ چیز مانع از انجام آن نمى‌‌شود. اینجا دنیا با تمام مسائلش یک طرف و رضایت حق در طرف دیگر است، پس باید که پشت به دنیا نمود و به سوى جانان شتافت».

شهید صفر روحی:

«برادران و خواهران، امروز عزت و سعادت و پیروزى اسلام در گرو جنگ با کفر و استکبار جهانى است و فعلاً با مزدور حلقه به گوش ابرقدرت‌ها، صدام کافر است. امروز وظیفه ما است به حرف هاى رهبر عزیزمان گوش دهیم و براى نجات اسلام و مستضعفین علیه کفار بجنگیم».

شهید علی اسفندیاری:

«عمری در سوگواری امام حسین (ع) شرکت کردیم، گریه کردیم، سینه زدیم، به سر و روی خود زدیم، از ته دل وای وای گفتیم، وای و حسرت از اینکه نبودیم تا او را یاری کنیم. آرزو می کردیم که کاش در زمان حضرتش بودیم و در راه او که راه خداست جهاد می کردیم. حالا وقتش رسیده است باید رفت، باید جهاد کرد تا شعار را به شعور تبدیل کنیم تا جزو کاذبین نباشیم. خدا را حمد و سپاس بی حد می گوییم. ما را در زمانی قرار داد که مردی از فرزندان حضرت زهرا (ع) بر این کشور حاکم است. او را شکر می‌گوییم تا به ما فرصت و میدان داد تا جهاد در راه او پیشه کنیم».

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار