برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج در شهرستان پلدختر اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «پلدختر» امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان پرداخت و گفت: «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» شعار محوری هفته بسیج امسال است.
کد خبر: ۲۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ - 18November 2017

 همایش شکوه مقاومت با حضور 2هزار نفر بسیجی در شهرستان پلدختر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «محمد محمودوند» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «پلدختر»، امروز (شنبه) درجمع خبرنگاران با بیان این‌که «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» شعار محوری هفته بسیج امسال است، اظهار داشت: بسیج یک جنبش خودجوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته، وارد میدان شده و حضور مؤثر داشته است.

وی با یادآوری این‌که هفته بسیج امسال با چهار رویکرد محوری «خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی»، «فضای مجازی»، «رویکرد دفاعی با محوریت گشت‌های بسیج محله‌محور» و «اقتصاد مقاومتی» آغاز می‌شود، افزود: هفته بسیج در نخستین روز با عنوان «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی» آغاز و در این روز اقشار مختلف بسیج با امام جمعه شهر دیدار خواهند داشت.

محمدوند افتتاح دو ساختمان پایگاه مقاومت و دو ایستگاه مشاوره فضای مجازی و نیز آغاز به کار تورهای ایست بازرسی با رویکرد امنیتی و فرهنگی و همچنین اعزام کاروان زیارتی به مشهد مقدس را از برنامه‌های نخستین روز از هفته بسیج برشمرد.

وی گفت: «بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی» عنوان روز دوم این هفته است که در این روز تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام و در بهداری سپاه بیماران ویزیت رایگان می‌شوند، همچنین در این روز یادواره شهدای پایگاه شهید عباسی، سرکشی از خانواده شهدا و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر تصریح کرد: روز سوم هفته بسیج با عنوان «اعتلای فرهنگی و اجتماعی، یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی و شهدای زن» نامگذاری و مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

وی، صعود سراسری بسیجیان به ارتفاعات شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و دعای کمیل را از برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج با عنوان «اندیشه‌ورزی و تولید علم» برشمرد.

محمودوند افزود: روز پنجم این هفته «بسیج، مسجدمحوری و ولایت‌مداری» نام‌گذاری شده و فرمانده سپاه ناحیه سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه خواهد بود، همچنین در این روز ایستگاه مشاوره اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه برپا و اقشار مختلف بسیج در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر به برنامه‌های ششمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی» اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این روز، کارگاه مصون‌سازی فرهنگی و تهدیدهای فضای سایبری برپا و همایش امامان جمعه و جماعات شهرستان در مسجد امام حسین(ع) پلدختر برگزار می‌شود.

وی گفت: ساختمان پایگاه اداری شهید فلاح‌پور در روز ششم افتتاح و ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان خواهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

محمودوند افزود: در آخرین روز از هفته بسیج که با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی» نامگذاری شده است، همایش «شکوه مقاومت» با حضور بیش‌ از ۲ هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت المقدس‌، امام حسین (ع) ، عاشورا ، بسیج دانش آموزان و کوثر ویژه خواهران در محل مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر پلدختر برگزار  می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر خاطرنشان کرد: در این روز، گشت‌های بسیج محله محور با هدف ارتقا سطح امنیت به ویژه افزایش احساس امنیت در مردم و با هماهنگی شورای تأمین و نیروی‌انتظامی کشور و شهرستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار