«اشکیان» در جمع زنان شیعه و سنی سرخس:

وحدت عامل شکست دشمن است

معاون هماهنگی امور دستگاه‌ها و استان‌های سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه اگر شیعه و سنی وحدت داشته و پیروی فرمان ولی‌فقیه باشند، پیروز و سربلند خواهند شد، گفت: در صورت وحدت شیعه و سنی، دشمنان به نقشه‌های شوم خود نمی‌رسند.
کد خبر: ۲۶۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 04December 2017

وحدت عامل شکست دشمن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «شهناز اشکیان» معاون هماهنگی امور دستگاه‌ها و استان‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جمع بانوان شیعه و سنی در مسجد جامع سرخس به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به نقش زنان ایرانی در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، اظهار داشت: زنان ما از شیعه گرفته تا سنی، مسیحی، زرشتی و یهودی با رهنمودهای امام راحل (ره) در دوران جنگ تحمیلی به صحنه آمدند و به یاری رزمندگان شتافتند و برای خدمت در جبهه‌ها از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

اشکیان ادامه داد: برخی کمک مالی ‌کردند. برخی دیگر بدون هیچ چشم‌داشتی عزیزانشان را به جبهه فرستادند و تمام رنج‌ها و مشکلات را به جان خریدند و نهایتا پاداش رشادت‌های ملت ایران پیروزی و عزت در برابر دشمن بعثی بود.

وی با بیان اینکه در صورتی که شیعه و سنی وحدت داشته و پیروی فرمان ولی فقیه باشد پیروز و سربلند خواهیم بود، گفت: در صورت وحدت شیعه و سنی دشمنان به نقشه‌های شوم خود نمی‌رسند.

معاون هماهنگی امور دستگاه‌ها و استان‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به گروهک‌های تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: مردان ترک، لر، فارس، بلوچ، شیعه و سنی برای مبارزه با این گروهک متجاوز به میدان شتافتند و زنان نیز در پشت جبهه به پشتیبانی و تهیه مایحتاج رزمندگان مشغول شدند. خداوند هم به عهد خود وفا کرد و پیروزی و نصرت را نصیب ما کرد و ما را برابر داعش متجاوز پیروز کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها