با حضور امیر شاه‌صفی؛

مراسم فارغ التحصیلی خلبانان شکاری در پایگاه وحدتی دزفول برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای شکاری اف 5 و سوخو 24 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ - 22February 2018

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی خلبانان شکاری در پایگاه وحدتی دزفولبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای شکاری اف 5 و سوخو 24 که با حضور فرماندهان و مسئولین پایگاه شکاری وحدتی برگزار شد، گفت: خدمت در نیروی الهی هوایی و پوشیدن لباس مقدس این نیرو افتخار و سعادتی بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش افتخارات بسیار بزرگی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن کسب کرده و برگ های زرین بی شماری به تاریخ ایران اسلامی افزوده است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به خودکفایی نیروی هوایی اظهار داشت: یکی از جنبه های بارز خودکفایی در این نیرو، آموزش خلبانی است که بطور تمام و کمال در داخل انجام می شود و عملیات ها و رزمایش های انجام شده در طول این دوران حاکی از آموزش اصولی و موفقیت صد درصدی این آموزش ها دارد.

وی ادامه داد: ما میراث دار شهدای بزرگ و پیشکسوتان متعهدی در نیروی هوایی هستیم و باید با الگو پذیری از این بزرگواران، بیش از پیش در راه تعالی و پیشرفت این نیروی الهی بکوشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی گفت: بدون شک کسب علم یکی از برترین راه‌های استقلال و پیشرفت کشور ما است و برای ارتقاء معنوی، فتح قله های انسانیت و ارزش های والا، علم و ایمان توامان نیاز هست، چرا که ایمان بدون علم و بصیرت دینی مایه سقوط و گمراهی و انحراف آدمی خواهد بود.

گفتنی است، درابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم سید حمید رضا آشنا فرمانده پایگاه شکاری وحدتی گزارشی درباره چگونگی دوره های آموزش خلبانان جوان ارائه داد.

در پایان مراسم دانشنامه و نشان خلبانی توسط امیر سرتیپ «حسن شاه صفی»، به خلبانان اهدا شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار