وصیتنامه شهید حدادیان پیش از رفتن به سوریه

پدر و مادر عزیزم! دست شما را می‌بوسم و از شما می‌خواهم بابت تمام اذیت‌هایی که شما را کرده‌ام، مرا حلال کنید و از حرف آنهایی که می‌گویند ما برای پول و مادیات دنیا رفتیم ناراحت نشوید.
کد خبر: ۲۸۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ - 26February 2018

وصیت نامه شهید حدادیان پیش از رفتن به سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در جریان آشوب‌های هفته گذشته که توسط برخی دراویش وابسه به فرقه گنابادی در خیابان پاسداران رخ داد، چهار نفر به شهادت رسیدند که سه نفر آنها از نیروی انتظامی و یک نفر بسیجی بود.

در ساعات ابتدایی این آشوب، یک راننده یک دستگاه اتوبوس، خودرو خود را به ماموران نیروی انتظامی کوبید که به شهادت سه نفر از آنها منجر شد.

چند ساعت بعد، حوالی صبح، یک دستگاه خودرو سمند نیز تعدادی دیگر از نیروها از جمله چند نفر از بسیجیان را که برای کمک به نیروی انتظامی رفته بودند، زیر گرفت که در این میان یک نفر به شهادت رسید و چند نفر نیز به شدت مجروح شدند که یکی از آنها (امیر خسروی) به دلیل جراحات شدید وارده، در حالت کما به سر می‌برد.

«محمدحسین حدادیان» جوان بسیجی بود که در این حادثه به شهادت رسید و علائم روی صورت و بدن او نشان ‌میداد، آشوبگران علاوه بر زیر گرفتن با ماشین، با چاقو نیز به وی آسیب رسانده بودند.

وی چند روز پیش از به شهادت رسیدنش از سوریه برگشته بود و مدتی در سرزمین شام مشغول دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود. آنچه خواهید خواند وصیتنامه این شهید عزیز است قبل از رفتن به سوریه که می‌نویسد:

بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین

خوشا آنانکه شهادت قسمت‌شان می‌شود. خدا می‌داند که بر خود واجب دانسته که به پیروی از علی‌اکبر امام حسین (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کنم و از حرم عمه سادات در حد توان خود دفاع کنم که در روز قیامت شرمنده مادر سادات، حضرت زهرا (س) و ارباب بی‌کفنم نباشم. جان ناقابلی دارم که پیشکش حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نایب بر حقش می‌کنم.

پدر و مادر عزیزم! دست شما رامی‌بوسم و از شما می‌خواهم بابت تمام اذیت‌هایی که شما را کرده‌ام، مرا حلال کنید و از حرف آنهایی که می‌گویند ما برای پول و مادیات دنیا رفتیم ناراحت نشوید.

پیرو خط رهبری باشید که قطعاً راه درست و راه امام زمان (عج)‌ می‌باشد.

اگر شهید نشویم، می‌میریم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها