ما توانستیم ۳۶۶/

پاسخگویی روحانیون به شبهات زائران سرزمین نور

مبلغان روحانی در یادمان‌های شهدا جوانان را با معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا می‌سازند و به شبهات آنان پاسخ می‌گویند.
کد خبر: ۲۸۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ - 23March 2018

پاسخگویی روحانیون به شبهات زائران سرزمین نوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، غرفه‌هایی با موضوع پاسخگویی به شبهات توسط مبلغان روحانی در یادمان‌های شهدا برپا شده است که روحانیون در این غرفه به سوالات و شبهات مذهبی و دینی زائران سرزمین‌های نور پاسخ می‌گویند.

همچنین بسیاری از روحانیون در اردوگاه‌هایی که محل اسکان کاروان‌های راهیان نور در استان‌های خوزستان و ایلام است، حضور دارند و ضمن آشنا ساختن زائران با مبانی دینی و اسلامی به سوالات جوانان و مردم پاسخ می‌دهند.

مبلغان روحانی با کاروان‌های اعزامی از شهرهای مختلف نیز در سرزمین‌های نور حضور پیدا می‌کنند. این روحانیون طی سفر با جوانان و زائران به گفت‌وگو می‌پردازند و آنان را برای ورود به سرزمین‌های نور و آشنایی با مدافعان اسلام آشنا می‌سازند.

طبق اعلام حجت‌الاسلام ملکدار رییس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه کشور امسال 6 هزار مبلغ روحانی همراه با کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام شده و خواهند شد.

همچنین جمع بسیاری از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه به همراه خانواده‌هایشان به راهیان نور اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها