ما توانستیم ۴۴۵/ سردار کارگر:

۷۰ درصد زائران راهیان نور در سال گذشته جوانان بودند/ آزادی و امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر به راهیان نور آمدند که ۷۰ درصد این افراد بین ۱۵ تا ۳۰ سال سن داشتند و اکثر این افراد و همچنین اکثر راویان و خادمان راهیان نور از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بوده‌اند.
کد خبر: ۲۸۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ - 28March 2018

راهیان نور منتهی به نور و راه رسیدن به شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، امروز (چهارشنبه) از یادمان «ایثار قلاویزان» واقع در «مهران» بازدید کرد.

وی در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه «شما»، با درود بر روح پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز حضرت امام خمینی (ره)، آزادی و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: در این چند سال اخیر علی‌رغم اینکه بیشتر سفر‌های راهیان نور به استان خوزستان بوده است، اما یادمان‌های قلاویزان و شرهانی در استان ایلام بازدید خوبی داشته‌اند.

سردار کارگر با بیان اینکه صراط مستقیم انقلاب شهدا هستند، افزود: راهیان نور راه رسیدن به شهدا است، راهیان نور همان‌گونه که از اسمش مشخص است منتهی به نور است و فرمانده آن نیز حضرت سید‌الشهدا (ع) هستند و ما همه وسیله هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ میلیون نفر به راهیان نور آمدند که ۷۰ درصد این افراد بین ۱۵ تا ۳۰ سال سن داشتند و اکثر این افراد و همچنین اکثر راویان و خادمانراهیان نور از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بوده‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار