نمایش عزت و اقتدار (9)/ در مراسم رژه 31 شهریور صورت گرفت

نمایش آخرین دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش/ از پهپاد صادق۱ تا رادار فتح۲

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح جدیدترین دستاوردهای استراتژیک خود با نام‌های پهپاد صادق ۱ و رادار فتح ۲ را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۲۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 22September 2014

نمایش آخرین دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش/ از پهپاد صادق۱ تا رادار فتح۲

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح از دو محصول جدید خود در عرصه راداری و پهپاد رونمایی کرد.

براساس این گزارش پهپاد «صادق ۱» از جمله سامانه هایی است که جهت اجرای مأموریت های تست سامانههای راداری و الکتریکی، ارزیابی های آموزشی صاخته شده و با سرعت بالای ماخ و با ارتفاع پرواز ۲۵۰۰۰ پا جزو پهپادهای رزمی- پدافندی محسوب میشود.

همچنین رادار برد بلند «فتح ۲»  که مجهز به فناوری روز دنیا است از جمله دستاوردهای کاملا بومی و ملی می باشد که صفر تا صد آن در داخل کشور ساخته شده است.

سامانه راداری فتح ۲ قابلیت شناسایی هواپیماهای خودی از دشمن را دارد و همچنین توانایی کشف هواپیماهای بدون سرنشین و ریز پرنده ها را داراست.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کمتر از یکماه گذشته مصادف با سالروز تاسیس خود از پنج دستاورد جدید خود با عناوین رادار کیهان، پروژه انتقال اطلاعات هادی، رادار دو بعدی آرش۲، سامانه طرحهای پرواز FIC۲، سامانه دستیار فرمانده با قابلیت نمایش موقعیت دیدبانها را رونمایی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها