نمایش عزت و اقتدار (15)/ امیر پوردستان در جمع خبرنگاران

داعش تعدی کند او را در خاک عراق نابود می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمامی تحرکات داخل عراق را رصد می‌کنیم، بر آمادگی این نیرو جهت انهدام گروه‌های تروریستی چون داعش تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ - 22September 2014

داعش تعدی کند او را در خاک عراق نابود می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بحمدالله این نیرو از آمادگی مطلوبی جهت دفاع از مرزهای کشور برخوردار بوده و متناسب با نوع تهدیدها در راستای ارتقای امنیت، ظرفیتهای لازم را ایجاد میکند.

وی با بیان اینکه ارتش تمامی تحرکات داخل عراق را رصد کرده و این آمادگی را دارد که در صورت نزدیک شدن به خاک جمهوری اسلامی ایران آنها را در عمق خاک عراق مورد هدف قراردهد، افزود: این قابلیتی است که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و نشان میدهد که ما آمادگی لازم را برای مقابله با تمامی تهدیدها داریم.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش مرجعیت دینی در ایجاد وحدت عمومی و مبارزه با دشمنان تصریح کرد: هنگامی که حضور داعش برای مردم عراق مشکل ساز شده بود، مرجعیت جامعه شیعی با حضور وحدتبخش و بهموقع خود تمامی تهدیدهای استکبار جهانی که کشورهای مرتجع منطقه از آن حمایت میکنند را خنثی و زمینگیر کند و قدرت اسلام را نشان دهد.  

وی با بیان اینکه داعش امروز برای ما تهدیدی محسوب نمیشود، تصریح کرد: به لطف خدا در مرزهای غربی مشکلی وجود ندارد و بنده به عنوان یک سرباز به مردم عزیزمان این وعده را میدهم که خیالشان از این بابت راحت باشد و هیچ خطری کشور عزیزمان را تهدید نمیکند و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ دهد، ما با افتخار و اقتدار از مرزهای این مرز و بوم دفاع میکنیم.  

فرمانده نزاجا در خصوص رزمایشها و برنامههای نیروی زمینی، اظهار داشت: دو رزمایش در نیمه دوم سال پیشبینی شده که یکی از آنها در جنوب غرب کشور و دیگری در جنوب شرقی اجرا خواهد شد که با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح به احتمال فراوان رزمایش جنوب شرق کشور با نام نهروان در اولویت ما قرار خواهد داشت.

پوردستان در رابطه با همکاری ایران با ائتلاف مبارزه با داعش خاطرنشان کرد: ایران برای مقابله با این گروهک تروریستی هیچ مشکلی ندارد، ضمن اینکه برای مقابله با گروهک تروریستی موسوم به داعش تعامل فکری خوبی با دولت و نیروهای نظامی عراق داشتهایم و آنها از تجربههای بالای نظامی و دفاعی ما بهره میبرند.

وی حضور مردم عراق در کنار ارتش این کشور را عاملی برای زمینگیر کردن تروریستهای داعش دانست و با اشاره به ائتلاف ضد داعش گفت: این ائتلاف که در دنیا برای مقابله با داعش شکل گرفته در اصل برای کمک به داعش و در راستای تأمین منافع استکبار جهانی در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار