سردار کاظمینی:

امیدواریم دولتمردان حماسه اقتصادی را رقم بزنند

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در آرامش و امنیت بی‌نظیری قرار گرفته است که نتیجه خلق حماسه سیاسی عظیم ملت در 24 خرداد است که بعد از فتنه 88 انقلاب و نظام را بیمه کرد. امیدواریم دولتمردان حماسه اقتصادی را رقم بزنند و ما شاهد خلق این حماسه باشیم.
کد خبر: ۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹ - 08September 2013

امیدواریم دولتمردان حماسه اقتصادی را رقم بزنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در همایش مسوولان نیروی انسانی پایگاههای بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد با اشاره به وضعیت کنونی منطقه، گفت: آمریکاییها و صهیونیستها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای اینکه انقلاب اسلامی را از بین ببرند با همه توان تلاش کردند. از آنجا که بعد از دفاع مقدس از ایران ناامید شدند؛ سپس برای اینکه ایران را تحت فشار قرار دهند در کشورهای خاورمیانه نظیر افغانستان، عراق، ترکیه و جنوب ایران مستقر شدند و دست به تجاوز زدند و ایران را در محاصره قرار دادند.


وی ادامه داد: آنها از هر تلاشی برای جلوگیری از ظهور و بروز جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردهاند اماهم اکنون انقلاب ما پایبند مرز جغرافیایی نیست و به نقطهای دور از مرزها رفته است؛ انقلاب اسلامی امروز تا اقیانوس هند و آرام نفوذ پیدا کرده است.


فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در آرامش و امنیت بینظیری قرار گرفته است که نتیجه خلق حماسه سیاسی عظیم ملت در 24 خرداد است که بعد از فتنه 88 انقلاب و نظام را بیمه کرد. امیدواریم دولتمردان حماسه اقتصادی را رقم بزنند و ما شاهد خلق این حماسه باشیم.


سردار کاظمینی خطاب به مسوولان نیروهای انسانی بسیج گفت: برای جذب حداکثری باید در سه مقوله پیروی داشته باشیم که عبارت از شناسایی وضعیت کنونی جذب و اعضا، توسعه قرارگاه جذب با عنوان قرار گاه شهید واضحی فر و توسعه کارهای فرهنگی و اجتماعی است.


وی سپس به تشریح این سه مقوله پرداخته و عنوان کرد: نام قرارگاه شهید واضحی فر برگرفته از نام شهید واضحی فر است که خود مسئول نیروی انسانی لشکر 27 سپاه محمد رسولالله(ص) بوده است. هدف ما از ایجاد چنین قرارگاهی این است که در آن فرماندهان پایگاهها، حوزهها و نواحی مشکلات و موانع جذب را شناسایی کنیم تا بتوانیم این موارد را برطرف کنیم و به جذب حداکثری برسیم.


سردار کاظمینی در پایان با اشاره به اهمیت مقولات فرهنگی خاطرنشان کرد: بسیج باید به مقوله فرهنگی توجه ویژهای داشته باشد و با انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی بر جامعه تاثیر گذارد و از این فرصت طلایی برای جذب افراد جدید استفاده کند.

نظر شما
پربیننده ها