سردار رضایی خبر داد؛

مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح به کشور

فرمانده مرزبانی ناجا از مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح و کشف 917 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ - 12June 2018

مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با نفوذ اشرار مسلح به کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان غیور کشور با اطلاع از احتمال نفوذ اشرار مسلح به کشور، پس از صرف افطاری با هماهنگی عوامل سپاه پاسداران به منطقه عمومی میرجاوه اعزام و با گروهی از اشرار مسلح که تعداد آن‌ها حدود 15 نفر بود، درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مأموران با اجرای آتش پر حجم علیه اشرار مسلح، آن‌ها را مجبور به متواری شدن به سمت کشور مقابل (پاکستان) کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این درگیری مأموران مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو از اشرار مسلح، مقدار 876 کیلوگرم تریاک و 41 کیلوگرم مرفین به همراه مقادیری ادوات نظامی از آن‌ها کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: تعدادی از اشرار مسلح در این درگیری مجروح و معدوم شده و یک نفر از مرزبانان رشید نیروی انتظامی به نام ستوانیکم «علی‌اکبر معصومی نژاد» به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام عالی مرزبانی کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها، اشرار مسلح و سوداگران مرگ بدانند که مرزبانان همواره با چشمانی بیدار و ایمانی راسخ در خط مقدم مرز‌های کشور ایستادگی کرده و اجازه هیچ‌گونه خودنمایی به آن‌ها نخواهند داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار