در پاسخ به دفاع پرس مطرح شد

نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره حمایت ایران از انصارالله یمن

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انصارالله یمن بسیار قوی، هوشمند، با حکمت، مسلح و مسلط هستند.
کد خبر: ۲۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ - 28September 2014

نظر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره حمایت ایران از انصارالله یمن

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه همایش  نقش رادیو در دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش این رسانه در جنگ تحمیلی گفت: اولین نقش رادیو میانداری میان مردم و رزمندگان، حامیان و پشتیبانان جبهه بود که همه را دور هم جمع کرد.

وی افزود: رادیو معنویت و کلام امام(ره) را به تمام خانهها برد. نقش دیگر رادیو این بود که با برنامهسازی و تهییج افکار عمومی، وحدت ملی را در بین آحاد ملت ایران ایجاد کرد.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه رادیو پیام فرماندهان و رزمندگان را به مردم میرساند و دل مردم را گرم میکرد، تصریح کرد: رادیو با بیان بسیج مردمی به دشمن هشدار میداد.

وی با بیان اینکه رادیو جان مردم در سراسر کشور بود، تاکید کرد: فکر نمیکنم چیزی محبوبتر از رادیو بعد از کلاشینکف در دوران دفاع مقدس بوده باشد.

وی با اشاره به بهترین خاطره خود در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بهترین خاطره من شنیدن جمله "خونینشهر، شهر خون آزاد شد" بود. من آن موقع همه فشنگهایی را که در اسلحه داشتم شلیک کردم و اللهاکبر گفتم.

وی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاع پرس درخصوص حمایت ایران از انصارالله یمن تصریح کرد: انصارالله یمن خود بسیار قوی، هوشمند، با حکمت، مسلح و مسلط هستند و ما فقط برایشان دعا میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها