مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

رسوایی دشمنان مرهون ایثار و اخلاص شهیدان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت: ذلت و رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان مرهون اخلاص و فداکاری شهدای عزیز و گرانقدر است.
کد خبر: ۲۹۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ - 03July 2018

رسوایی دشمنان مرهون ایثار و اخلاص شهیدان استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در دیدار با خانواده روحانی پاسدار شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «محمدعلی قلیزاده» اظهار داشت: ذلت و رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان مرهون اخلاص و فداکاری شهدای عزیز و گرانقدر است که به جهانیان درس ایثار دادند.

وی نقش مهم پدران و مادران شهدا در تربیت چنین فرزندان برومندی را یادآور شد و افزود: خداوند متعال، بهترین پاداش را برای اخلاص و فداکاری شهدا قرار داده که همانا «عند ربهم یرزقون» و رضایت و خشنودی پروردگار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهید قلیزاده گفت: این شهید عزیز از طلاب موفق حوزه علمیه بود و با توجه به توان و اراده‌ای که داشت بعد از ورود به سپاه پاسداران نیز عملکرد درخشانی ارائه کرد و بخصوص مورد توجه و علاقه فرماندهان جبهه مقاومت قرار گرفت.

در این دیدار که در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، حجت الاسلام «کریم سرافراز» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشت.

تجلیل از مادر شهید قلیزاده و ادای احترام به مزار آن شهید در گلزار شهدای شهر نقنه از دیگر برنامه‌های حضور حجت‌الاسلام اکبری در نقنه بود.

حجت الاسلام محمدعلی قلیزاده نخستین روحانی پاسدار شهید مدافع حرم متولد چهارم آبان ماه ۱۳۴۹ بود که با مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی سپاه حضرت علی ابن ابی طالب (ع) در تاریخ ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۴ در جریان آزادسازی شهرک‌های نبل و الزهرا به همراه ۴ تن دیگر از پاسداران لشکر عملیاتی ۱۷ قم در سوریه به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها