مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان:

دشمنان انقلاب اسلامی ارزش های نظام را هدف قرار می دهند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: قاعدتاً جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و دشمنان انقلاب اسلامی، ارزش‌های نظام اسلامی را هدف قرار می‌دهند.
کد خبر: ۲۹۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ - 11July 2018

از کودکی باید زمینه سازی رعایت حجاب در فرد را مد نظر داشت/ اجرای 55 ویژه برنامه با محور حجاب و عفاف در اصفهانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، عصر امروز «سهیلا اثنی عشران» در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری مراسم تشییع شهدای دوران دفاع مقدس و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: قاعدتاً جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و دشمنان انقلاب اسلامی، ارزش‌های نظام اسلامی را هدف قرار می‌دهند.

وی افزود: دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی همواره کمپین‌های مختلفی همچون روسری‌های سفید و غیره را به راه می‌اندازند تا باور و اعتقاد مردم و دختران نوجوان ما را متزلزل کنند و قاعدتاً ما باید ترفند خاصی را داشته باشیم. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: حضور خواهران محجبه در مراسم‌ هفته عفاف و حجاب، عزت نفس هر کدام از ما را افزایش می‌دهد چرا که دختران ما با حضور در این مراسم، همچنان به مسئله عفاف و حجاب تأکید می‌کنند. 

وی بیان کرد: یکی از مشکلات این است که وقتی سخن از حجاب می‌شود زنان را مد نظر می‌گیرم در حالیکه عفاف و حجاب در کنار هم بوده و مربوط به آقایان نیز می‌شود؛ البته عفاف و حجاب درونی بسیار مهم است و آقایان نیز باید در گفتار، رفتار و کلام حریم خاصی را رعایت کنند. 

اثنی عشران ادامه داد: مادران باید در تربیت فرزند موضوع حجاب را در ذهن بچه‌ها نهادینه کنند؛ معمولاً این تفکر وجود دارد که حجاب از سن تکلیف رعایت شود در حالیکه زمینه سازی این موضوع باید از دوران کودکی انجام شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی در راستای عفاف و حجاب به ویژه در این هفته، گفت: برگزاری 35 نشست تخصصی با موضوع عفاف و حجاب و موضوعاتی فرعی با محوریت عفاف و حجاب از ابتدای سال تاکنون در شهر اصفهان، برپایی 10 نمایشگاه عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب، برگزاری 10 کارگاه آموزشی با شرکت 25 یا 30 نفر از بانوان و دختران نوجوان و با بهره گیری از اساتید متخصص، برگزاری مسابقه پیامکی «زیباترین نقش بندگی»، مسابقه عکاسی «زیر چتر باران» و انتخاب مدارس نمونه و فعال در حوزه عفاف و حجاب از جمله این برنامه‌ها است. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اضافه کرد: برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی و تهیه بسته‌های فرهنگی و توزیع آن در شهر اصفهان و برگزاری تریبون آزاد در بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها با حضور کارشناسان از دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب به شمار می‌رود، البته دفتر بانوان استانداری اصفهان نمایشگاهی را با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دولت یا دفاع مقدس با کیفیت خوب برگزار می‌کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها