مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

فتنه اقتصادی تلاش مذبوحانه دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن اکبری» گفت: فتنه‌ای که امروز دشمن طراحی کرده، فتنه ورود به عرصه اقتصادی و جنگ اقتصادی است که باید به خدا توکل کنیم و نباید خطایی از ما سر بزند.
کد خبر: ۳۰۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ - 13August 2018

فتنه اقتصادی تلاش مذبوحانه دشمن استبه گزارش دفاع پرس از قم، نشست هم اندیشی، تبیین و روشنگری با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، رابطین نمایندگی و هادیان سیاسی ناحیه امام رضا (ع) در سالن شهید قلی زاده برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در این نشست با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان در براندازی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ابتدای شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی دنبال روزنه‌ای می‌گشت تا بتواند جای پایی باز کند و ضربه خود را وارد کند که البته نخواهد توانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تشریح نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب ما توسط یک انسان وارسته و دلسوز به ارزش‌های الهی محقق شد و با همراهی ملت ایران اسلامی پایه‌های آن شکل گرفت و اکنون نیز با درایت رهبری عالم و فرزانه در مسیر عالیه خود به پیش می‌رود.

وی با بیان برخی روش‌های دشمنان در مقابله با انقلاب ادامه داد: دشمن سعی دارد با به کارگیری همه روش‌های نظامی و غیرنظامی از رشد و توسعه انقلاب جلوگیری کرده و یا آن را متوقف کند و اکنون نیز در جنگ نرم به شدت به دنبال انحراف جوانان و خروج از مسیر اصلی انقلاب هست.

حجت الاسلام اکبری القاء و ایجاد شبهه، رواج روابط ناسالم اداری و اقتصادی را از جمله مقاصد کنونی دشمن برشمرد و افزود: فتنه‌ای که امروز دشمن طراحی کرده است فتنه خاصی است و ظاهرا آخرین حربه دشمن ورود در عرصه اقتصادی و البته جنگ اقتصادی است که باید به خدا توکل کنیم و نباید خطایی از ما سر بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار