امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»:

پیروزی در عملیات روانی دشمن با وحدت دفاع مقدسی امکان‌پذیر است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ابزار کار دشمن برای مقابله با ما «عملیات روانی در فضای مجازی»، «شایعه»، «اختلاف‌افکنی»، «تهدید»، «تطمیع» و «تحریم» است که بایستی همانند زمان دفاع مقدس همدلی، انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم.
کد خبر: ۳۰۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ - 16August 2018

تحقق پیروزی در عملیات روانی دشمن با حفظ همدلی و وحدت دفاع مقدسیبه گزارش دفاع پرس از ساری، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، شب گذشته (چهارشنبه) در یادواره شهدای مسجد یاب‌الحوائج قائم‌شهر، اظهار داشت: دشمن خیلی تلاش کرد تا آزادگان ما را در زمان اسارت با افکار خود همراه کند، اما این عزیزان وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند، ایستادند و در مقابل دشمن کمر خم نکردند.

وی افزود: در طی هشت سال دفاع مقدس ۳۷ کشور نیروی انسانی خود را در اختیار «صدام» قرار داده بودند و وقتی کشور ما ۷۳ هزار نفر از جبهه دشمن را اسیر کرده بود، با بهترین پذیرایی همراه با احترام و مبتنی بر ارزش‌های دینی از آن‌ها نگهداری می‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به طرح‌ریزی جنگ تحمیلی از سوی دشمن، عنوان کرد: تکیه بر مردم و مردمی کردن جنگ، باعث شد تا سیل عظیم جمعیت در سنین و اقشار مختلف با حضور در میدان جنگ و شیرزنانی که در پشت جبهه پشتیبانی کردند، پیروزی و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند.

سیاری خاطرنشان کرد: ما شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و جایگاه بزرگی که ایران در جهان دارد را مرهون این عزیزان می‌دانیم.

این مسئول با بیان این‌که قدر امنیت ایران را بدانیم، اظهار کرد: با توجه به وضعیت امنیت در شرق و غرب کشور، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را قدر می‌دانیم و اذعان می‌داریم که این امنیت حاصل همدلی و اتحاد مردم، خون شهدا، ایثارگری‌ها و جان‌دادن‌هاست.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور و بالابودن قدرت بازدارندگی ایران، عنوان کرد: دشمن به دنبال برهم زدن ثبات و ایجاد تزلزل در کشور است و از راه جنگ نرم وارد می‌شود؛ چراکه می‌داند جرأت جنگیدن با نیرو‌های مسلح ایران که پشتوانه مردمی را داراست را ندارد.

امیر «سیاری» تصریح کرد: ابزار کار دشمن برای مقابله با ما «عملیات روانی در فضای مجازی»، «شایعه»، «اختلاف‌افکنی»، «تهدید»، «تطمیع» و «تحریم» است که بایستی همانند زمان دفاع مقدس همدلی، انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار نگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار