سردار اشتری تاکید کرد؛

مقابله ناجا با مفسدان اقتصادی و محتکران

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در راستای کمک به دولت و قوه قضاییه برای ایجاد امنیت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، با مفسدان اقتصادی و محتکران مبارزه خواهد کرد.
کد خبر: ۳۰۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 11September 2018

مقابله ناجا با مفسدان اقتصادی و محتکرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان انتظامی دانشگاه امین اظهار داشت: امروز جمعی از فرزندان غیور و شجاع کشور لباس سبز پاسداری از حریم نظم و امنیت و خدمتگزاری مردم را بر تن می‌کنند و با خدای خود عهد می‌بندند که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از حریم ارزش‌های الهی با تاسی به مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با تلاشی جهادگونه و با بذل جان خود، امنیت، آرامش و آسایش را برای مردم فراهم سازند.

وی افزود: در شرایط کنونی که استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آن با اعمال فشار و ایجاد جو روانی سعی در القای ناکارآمدی نظام اسلامی و ایجاد ناامنی در کشور دارند، نیروی انتظامی با هدایت‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و با حضور مقتدرانه در همه عرصه‌ها به دنبال ایجاد امنیت شایسته ایران اسلامی است.

سردار اشتری تاکید کرد: ما در راستای کمک به دولت و قوه قضاییه برای ایجاد امنیت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، با مفسدان اقتصادی و محتکران مبارزه می‌کنیم. همچنین به دور از فضاسازی‌ها با سعه صدر با ناامنی‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و ناامن‌کنندگان فضای عمومی جامعه با اراده‌ای راسخ مقابله می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: ما در جهت افزایش آمادگی و توان رزمی و معنوی نیروهای انتظامی گام برمی‌داریم. ما خدمتگزاران مردم و نظام جمهوری اسلامی همچنان بر عهد و پیمان خود با رهبر و مقتدایمان پایداریم و با اراده پولادین و تلاش جهادی در پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از جان، مال و ناموس مردم همواره دفاع خواهیم کرد.

سردار بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین نیز در این مراسم بیان داشت: تلاش ما بر این است تا در این دانشگاه افرادی توانمند تربیت کنیم اما این امر مستلزم آن است که برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که با آموزش‌های ارائه شده، آمادگی‌های جسمانی، روحی و مهارتی ایجاد شود. امروز دانش آموختگان رشته‌های اطلاعات، مرزی، انتظامی و راهور پلیس در صورت صلاحدید فارغ التحصیل می‌شوند و 824 نفر از دانشجویان مفتخر به دریافت سردوشی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت پلیس حرفه‌ای، ارتقای مهارت‌های جسمانی از طریق انجام ورزش‌های عمومی و تخصصی، افزایش دوره کارآموزی در یگان‌های ماموریتی، ایجاد سامانه ارزیابی حین خدمت و متناسب‌سازی برنامه‌های تربیتی با اقتضائات روز از اقدامات انجام شده در این دانشگاه برای دستیابی بهتر به اهداف تعیین شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار