سرهنگ حیدری:

مردم در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز هستند

رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت داشته باشند، گفت: در این زمینه نقش مردم بیش از مسئولان بوده و در واقع آنها در انتقال و ترویج فرهنگ شهادت پیشتاز هستند.
کد خبر: ۳۰۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 21September 2018

منتشر نشود/ مردم در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز هستندسرهنگ «حمید حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در رابطه با عملکرد مردم و مسئولان در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، اظهار داشت: در این زمینه مردم پیشتاز هستند البته هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوبی که مدنظرمان است فاصله داریم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان فعالیت و مشارکت کنند، افزود: در حال حاضر باید با پذیرش امکانات موجود در جهت رفع نواقص تلاش کنیم تا بتوانیم هر چه زودتر به نقطه مطلوب در این راه برسیم.

سرهنگ «حیدری» در رابطه با ظرفیت‌های فضای مجازی در امر ترویج فرهنگ شهادت، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، «فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی است» بر همین اساس ما باید از این ظرفیت به درستی استفاده و نواقص موجود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار