معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

تردد در محورهای اصلی مازندران جریان دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: تردد در محورهای اصلی مازندران در جریان است و ماموران راهداری با همکاری بخشداری و دهیاری ها برقراری تردد در محور سوادکوه، هراز و کندوان را پیگیری می کنند.
کد خبر: ۳۱۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ - 06October 2018

تردد در محورهای اصلی مازندران جریان داردبه گزارش دفاع پرس از ساری، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بارندگی شدید در مناطق مختلف مازندران از ظهر دیروز اظهار داشت: تردد در محورهای اصلی مازندران در جریان است و ماموران راهداری با همکاری بخشداری و دهیاری ها برقراری تردد در محور هراز، سوادکوه و کندوان را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه رامسر با بیش از 276 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش را داشته است و این میزان بارش در 25 سال گذشته بالا به شمار می آید افزود: آبگرفتگی معابر و منازل، آبگرفتگی باغات و اراضی کشاورزی در مناطق مختلف شرقی و غربی گزارش شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه از چهارشنبه با تاکید استاندار مازندران ستاد ویژه مدیریت بحران در استانداری تشکیل شده است تصریح کرد: تاکنون در مناطق مختلف روستایی و شهری خسارت سنگینی گزارش نشده است و از صبح امروز همکاران راهداری، حمل و نقل، راهور، هلال احمر با اعزام به مناطق غرب استان، در شهرهای تنکابن، عباس آباد، نوشهر و چالوس میزان آسیب سیل و یا سیلاب را در منطقه بررسی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار