فرمانده انتظامی جویبار خبر داد؛

افزایش ۲۹/۳ درصدی اجرای طرح‌های عملیاتی نیروی انتظامی در جویبار

فرمانده انتظامی جویبار از افزایش ۲۹/۳ درصدی اجرای طرح‌های عملیاتی نیروی انتظامی در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ - 10October 2018
افزایش ۲۹/۳ درصدی اجرای طرح های عملیاتی نیروی انتظامی در جویباربه گزارش دفاع پرس از ساری، «اکبر درویشی» فرمانده انتظامی جویبار امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ سارق، ۷۰ نفر در حوزه موادمخدر، ۱۹ نفر در بحث قاچاق کالا و ۳۵۰ نفر در دیگر جرائم در سطح شهرستان دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش دستگیری داشتیم‌.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت با ارزشمندترین موهبت الهی بوده که خداوند نصیب ما کرد، افزود: اجرای طرح‌های عملیاتی نیروی انتظامی در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹/۳ درصد افزایش داشته است.
 
درویشی با بیان اینکه متاسفانه افرادی در سطح شهرستان جویبار درصدد قاچاق کالا هستند، بیان داشت: ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۵ دستگاه موتور سیکلت و ۲ هزار حلقه سی‌دی‌های غیر مجاز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: در حوزه سرقت نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش کشف داشتیم.
 
وی با اشاره به اینکه در خصوص باندهای متلاشی شده نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشتیم، عنوان کرد: در تصادفات فوتی درون شهری در مجموع نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد کاهش داشته و همچنین در مجروحین تصادفات درون شهری نیز ۴۹ درصد کاهش داشته است.
 
درویشی آمار مجروحین تصادفات درون شهری در سال گذشته را ۵۱ نفر بیان و تصریح کرد: این آمار در ۷ ماه نخست امسال ۲۷ مورد بوده و در تصادفات برون شهری نیز آمار سال گذشته ۶۵ مورد بوده که در سال ۹۷ این آمار به ۸۳ نفر رسیده که متاسفانه رشد چشمگیری داشته است.
 
این مسئول همچمین سرقت به عنف را یک فقره در سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش و پیگیری های مستمر نیروی انتظامی شهرستان این آمار درسال جاری به صفر رسید.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از ضرورت ۶ نقطه پایش تصویری در شهر جویبار خبر داد و گفت: تنها پایه این پایش ها نصب شد و نیاز است هر چه سریعتر این پایش های تصویری برای امنیت مردم نصب شود.
 
وی افزود: با همکاری فرماندار سابق، بخشدارمرکزی و دهیاری‌ها در ۶۰ نقطه دوربین در بخش مرکزی شهرستان نصب شده است، اما این امر در بخش گیلخواران هنوز محقق نشده است‌.
 
این مسئول به مشکلات عدیده جمعه بازار اشاره کرد و متذکر شد: جمعه بازار می‌تواند به عنوان پیشانی اقتصادی شهرستان عمل کند و اگر از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به آن توجه نشود، می‌تواند تهدیدی برای امنیت شهروندان منصوب شود .
 
درویشی از شناسایی یک هزار و ۵۰۰ دست فروش در جمعه بازار این شهرستان خبر داد و گفت: برای ساماندهی هر بیشتر جمعه بازار برای این افراد کارت هویتی صادر می‌شود و همچنین سعی می شود برای جلوگیری از قاچاق کالا و کشف حجاب برخورد مناسبی با این افراد صورت گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها