جبران باسیل:

با حزب‌الله لبنان را نجات دادیم

وزیر امور خارجه لبنان با بیان اینکه دولت این کشور با کمک حزب‌الله توانست کشور را نجات دهد، ابراز امیدواری کرد در مورد مشکلات اقتصادی نیز این همکاری جواب دهد.
کد خبر: ۳۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ - 13October 2018

با حزب‌الله لبنان را نجات دادیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «جبران باسیل»، وزیر امور خارجه لبنان و رهبر «جریان ملی آزاد» این کشور گفت که دولت لبنان با کمک جنبش حزب‌الله توانست این کشور را نجات دهد.

او شنبه طی سخنرانی در مراسمی به همکاری حزب‌الله و دولت این کشور در جنگ علیه تروریسم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: «با حزب‌الله موفق شدیم از لبنان حمایت کنیم».

وزیر امور خارجه لبنان افزود: «امروز نیز ما باید لبنان را از فروپاشی اقتصادی احتمالی حمایت کنیم. اگر نتوانیم  این مسئله را پشت سربگذاریم می‌تواند به راحتی به کشور آسیب برساند».

ارتش لبنان و حزب‌الله یک سال پیش موفق شدند داعش را از مرزهای شمالی و شرقی دور کنند و به حضور چندین ساله آن در این مناطق پایان دهند.

جبران باسیل در مورد تشکیل کابینه نیز گفت :«با حزب‌الله به توافق رسیدم و سید [حسن نصرالله] فردی راستگو است؛ هرگاه وعده‌ای داده به آن عمل کرده است. مردم از ما عمل می‌خواهند تا به ما باور کرده و به ما ملحق شوند.»

دبیر کل حزب‌الله لبنان در یکی از سخنرانی‌های خود درباره فساد موجود در لبنان هشدار داد و گفت که مبارزه با فساد از اولیت‌ها باید باشد.

سید حسن نصرالله همچنین گفته است: «اقدام به تشکیل دفتر یا هیئتی در حزب خواهیم نمود که مأموریت آن پیگیری فساد و تلاش برای مبارزه با آن است، مبارزه با فساد را از خودمان آغاز خواهیم نمود و متعهدیم که حزب الله پاک باقی مانده و در هیچ فسادی مداخله نداشته باشد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها