سردار نوروزی خبر داد؛

صدور بیش از 74 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر اربعین حسینی (ع)

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با فرار رسیدن اربعین حسینی (ع)، بیش از 74 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر کربلای معلی صادر شده است.
کد خبر: ۳۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 24October 2018

صدور بیش از 74 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر اربعین حسینی (ع)به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «بهرام نوروزی» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: با توجه به فرصت کوتاهی که تا اربعین حسینی (ع) باقی مانده و حجم بالای درخواست‌های خروج از کشور؛، مشمولانی که قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را دارند می‌بایست هرچه سریعتر برای دریافت مجوز لازم اقدام کنند.

سردار نوروزی گفت: تاکنون برای بیش از 74 هزار نفر از مشمولان زائر اربعین حسینی (ع) اعم از دانش آموز، دانشجو و طلبه، مجوز خروج از کشور صادر که از این تعداد، بیش از 61 هزار درخواست به صورت اینترنتی ثبت شده که این امر موجب تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های خروج از کشور مشمولان شده است.

وی در خصوص روند ثبت نام مشمولان دانشجو برای اخذ مجوز خروج از کشور بیان داشت: دانشجویان متقاضی می‌بایست با ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.epolice.ir درخواست خود را ثبت کنند و در صورت تمایل به بهره مندی از ضمانت ستاد عمره و عتبات عالیات، می‌بایست کد «سقا» را نیز در سامانه مذکور وارد کنند.

این مقام مسؤول با اعلام این مطلب که در سال جاری صدور مجوز خروج از کشور به نسبت سال گذشته، رشد خوبی داشته است، افزود: با توجه به اینکه به لطف الهی هر ساله به جمعیت زائران اباعبدالله (ع) در این ایام اضافه می‌شود؛ دانشجویان می‌توانند با توجه به حجم بالای ورود اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی یا عدم امکان دسترسی به سامانه، برای پیگیری درخواست خود به سازمان و یا معاونت‌های وظیفه عمومی استان‌ها مراجعه حضوری داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها