سیدجلال دهقانی اشکذری

تدوین سریال «حانیه» از نیمه گذشته است

سیدجلال دهقانی اشکذری کارگردان «حانیه» گفت:امین عابدی کار تدوین و مونتاژ این سریال را برعهده دارد که بیش از نیمی از تدوین آن انجام شده است و سعی می‌کنیم به زودی کار برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.
کد خبر: ۳۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ - 20October 2014

تدوین سریال «حانیه» از نیمه گذشته است

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سیدجلال دهقانی اشکذری کارگردان «حانیه» از پایان تصویربرداری این سریال در چند روز گذشته خبر داد و گفت: کار ضبط سریال «حانیه» تمام شد و کلیه گروه و عوامل تولید به تهران بازگشتند.

وی افزود: روزهای آخر فیلمبرداری به بازی عباس غزالی مربوط میشد و سکانسهای بیرونی و باقیمانده آن هم با بازی این هنرمند گرفته شد.

کارگردان «حانیه» خاطرنشان کرد: امین عابدی کار تدوین و مونتاژ این سریال را برعهده دارد که بیش از نیمی از تدوین آن انجام شده است و سعی میکنیم به زودی کار برای پخش از شبکه دو سیما آماده شود.

عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدویفر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضیمرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریمپور، سعید علیاکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان و شهره اشقولی در این سریال ایفای نقش میکنند.

قصه این سریال براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیتهای فعال انقلاب شکل گرفته و بعضی از شخصیتهای آن واقعی هستند و مابهازای بیرونی دارند. این قصه زندگی ستوانی به نام «سعید»را روایت میکند که همراه خانوادهاش به یزد منتقل شده و آنجا در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی شهر یزد است، ساکن میشود. حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را بهوجود میآورد.

مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیهکنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانیاشکوری قرار است که در 13 قسمت 45 دقیقهای برای پخش از شبکه دو سیما تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها