به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) صورت گرفت؛

بدرقه ۱۰۵ خانواده شهید از حرم امامزاده صالح + تصاویر

۱۰۵ خانواده شهید از سوی هیات فرزندان شهدای اسلام راهی سفر اربعین شدند.
کد خبر: ۳۱۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ - 25October 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بدرقه ۱۰۵ خانواده شهید عصر امروز ۳ آبان ماه با حضور حجّت‌الاسلام عبدالعلی گواهی تولیت آستان حضرت امام‌زاده صالح، سردار سید مجید هاشمی‌دانا معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار حسن حسن زاده در حرم امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، شال‌هایی منقش به تصاویر شهدایی که خانواده‌هایشان در این سفر حضور دارند، از سوی هیات فرزاندان شهدای اسلام به خانواده‌ها تقدیم شد.

از این جمعیت حدود ۶۰ خانواده برای بار اول عازم زیارت حرم امام حسین (ع) می‌شدند.

این خانواده شهدا با پخش بروشورهای فرهنگی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی سفیران و مبلغان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهند بود.

خانواده شهدا پس از زیارت حرم امامزاده صالح و قبور مطهر شهدای هسته‌ای عازم سفر اربعین خواهند شد. آنها از مرز شلمچه به نجف و سپس به کاظمین خواهند رفت و در ۹ آبان ماه باز می‌گردند.

در این مراسم حجت الاسلام گواهی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی پیش از عملیات‌ها می‌گفتیم فقط یک قدم تا کربلا مانده است. جوانان ما در جنگ شهید شدند تا امروز ما راحت بتوانیم به کربلا برویم. امروز در دیوارهای شهر و بر روی لباس‌های مردم عراق تصویر سردار سلیمانی است. اگر ایثارگران و شهدا نبودند این اتفاق امروز رقم نمی‌خورد.

وی افزود: شما نائب الزیاره شهدا هستید. در این سفر به دنیا ثابت کنید که محبت امروز میان مردم ایران و عراق حاکم است.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها