علاالدین بروجردی:

شکست های استکبار با پخش فیلم از بی بی سی جبران نمی شود

فیلم های پخش شده در بی بی سی مبنی برحضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه کذب محض است.
کد خبر: ۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳ - 15September 2013

شکست های استکبار با پخش فیلم از بی بی سی جبران نمی شود

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علاالدین بروجردی با اشاره به پخش برخی برنامه های جهت دار از بنگاه سخن پراکنی بی بی سی گفت: بنگاه سخن پراکنی بیبی سی از منابع مالی انگلیس تغذیه می شود وانگلیس جزو کشورهایی است که از تروریست های سوریه  حمایت می کند.

وی افزود: با وجود همه حمایت هایی که آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن ها از آشوبگران سوریه به عمل آوردند وگذشت دو سال به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند و تلاشهای آنها برای سقوط دولت قانونی اسد شکست خورد و حالا که خود را شکست خورده می بینند اهداف خود را از طریق رسانه های دروغگوی خود دنبال میکنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی طرح ها و نقشه های کشورهای غربی در براندازی دولت قانونی اسد با شکست مواجه شد و این شکست به اندازه ای مفتضحانه بود که آبروی انها را در مجامع بین المللی برد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: همه دنیا می داند که کارمقابله و جنگ با تروریست ها را ارتش سوریه با کمک جوانان غیور سوریه که دوره های نظامی را طی کرده اند انجام می دهد و اینکه بی بی سی اعلام می کند که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سوریه علیه معارضین می جنگند یک حرف مضحک است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر خیل عظیمی از تروریست ها از ملیت های مختلف جهان در سوریه حضور دارند و به عنوان آشوبگر در این کشور می جنگند اما جوانان غیور سوریه و ارتش این کشور مدت دو سال است که با بیگانگان مقابله می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فیلم های پخش شده در بی بی سی مبنی برحضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه کذب محض است. پخش این فیلم ها سناریوی جدید بی بی سی برای توجیه شکست دو ساله حامیان آشوبگران است.

نظر شما
پربیننده ها